Baardgroei krijgenn

achie

Stoppelbaard
Beste heren,

Ik ben 21 jaar oud en ik ben radeloos. Al mijn vrienden hebben al een baard en ik niet. Ik heb wat haren op me kin en beetje op me wangen. Gezond eten en slapen enz. Doe ik allemaal helpt niet, scheren helpt ook niet echt want ik krijg nu allemaal puistjes op me gezicht waar ik scheer. Is er geen crème of olie die me baardgroei versnelt? Of ander WERKENDE tips..
 

Bassie

Baard
Hoi achie,
Helaas kan ik je direct meedelen dat er geen wondermiddelen zijn voor het versnellen van de baardgroei. Als jij en jouw vrienden ongeveer dezelfde leeftijd hebben en zij zijn baarddragend ondertussen zal het aan genen liggen. Pure biologie waar je weinig aan veranderen kan.:confused:
De "gouden tip" is geduld hebben. Dat is niet wat je wil horen maar het is ook niet anders.
Begin met je baard een maand of 3 a 4 te laten staan. Vooral niet scheren, en niet 4 keer per dag in de spiegel kijken of er al een millimeter bijgekomen is.
De puistjes hebben hoogstwaarschijnlijk te maken met geirriteerde huid, stop met scheren, dat scheelt alvast. Ook zou je eraan kunnen denken een baardolie te proberen. Houdt je baard in conditie, en je huid verzorgd en minder geirriteerd.

Heel veel succes met je baardreis en hou ons op de hoogte (Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Baardgroei is afhankelijk van je genen.
De leeftijd heeft uiteraard ook enige impact maar er zijn, helaas, geen middeltjes die baardgroei stimuleren.

De tip van de baardolie van mijn collega hierboven klopt, maar ik zou wel wachten tot er iets staat dat op een baard lijkt ;)
 

Weeble

Volle Baard
En vergis jezelf niet; Ook al ben je nu uitgegroeid (dat is bij mannen rond de 18-19 jaar), je baardgroei blijft toenemen tot ongeveer je 35ste levensjaar.
Grote kans dus dat er nog een hoop baardharen op komst zijn;)
 

Texman

Koning Baard
Ha @achie ,
Ik zou je graag willen helpen maar van wat hiervoor al gezegd is kan ik niets anders bedenken.
Ik zou het in ieder geval niet opgeven je bent gewoon laat met het krijgen van baardgroei.
Over een paar jaar zou het wel eens heel anders kunnen zijn.
Succes Texman:)>
 

Ardjan

Baardaap
Knap balen, maar probeer de moed niet te verliezen! Gewoon nog een paar jaartjes geduld hebben! Toen ik zo oud was als jij had ik ook nog maar heel weinig baardgroei; ook ik baalde; maar loop nú met een dikke baard! ;) Kortom: verlies de moed niet; en niet teveel op focussen; komt tijd, komt baard! :)>
 
Laatst bewerkt:

Bassie

Baard
Baardgroei is afhankelijk van je genen.
De leeftijd heeft uiteraard ook enige impact maar er zijn, helaas, geen middeltjes die baardgroei stimuleren.

De tip van de baardolie van mijn collega hierboven klopt, maar ik zou wel wachten tot er iets staat dat op een baard lijkt ;)

Bijzonder goed punt Cowboy, in mijn enthousiasme niet bij stilgestaan. Ben nogal een oliefanaat :D(Y)
 
Banner image
Top