Baardenverzorging

Ik merk dat er erg veel informatie staat in het baardenverzorging topic. Ook komt een groot deel van het bezoek daar op af. Daarom ga ik dat forum lostrekken van Baardenpraat en dit anders indelen.

Iemand daar op tegen?
 
Help me dan even op weg. Wat is een goede verdeling. Zat zelf te denken aan:
  • Verzorging
  • Producten en ervaringen
  • Barbiers/baardshops
  • Overige
Ik sta voor (bijna) alles open!
 
Laatst bewerkt:

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ziet er keurig uit. Ik zie dat je de posts meteen al onder hebt gebracht in de nieuwe forum! (Y)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Dat is meer iets voor een modera...Euh... Dammit, dat ben ik! Nevermind! ;)

Maaruh, serieus goed werk Barry! (Y)
Nu op naar de 100 leden!
 
Ga ze eens charteren dan! Haha. Nee hoor. We hebben nu een mooie stroom bezoekers via Google en andere kanalen...

Maar wat extra bezoekers en likes via social media mag besttttt!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Nieuwe indeling is prima hoor (Y)

Zelf maak ik in mijn kennissenkring zowel regelmatig mond-aan-mond-reclame als via sociale media.

Vaak leuke/positieve reacties gekregen van de mensen nadien ;)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Ronald zei: Dat is meer iets voor een modera...Euh... Dammit, dat ben ik! Nevermind! ;)

Maaruh, serieus goed werk Barry! (Y)
Nu op naar de 100 leden!



Wat is het aantal leden tot nu toe:)>:D(Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Dat tikt toch al aardig aan lijkt me zo (Y)

Ervaring op andere forums leert dat je best een hoop mensen hebt die "mee lezen" en dus kennis opdoen dankzij diegenen die meer aktief berichten posten.

Het lijkt me dus ook evident dat velen voornamelijk op zoek zullen zijn naar info over verzorging waardoor bovengaande keuze een goed plan is.

Verder is het ook mooi meegenomen van een beetje "steun" te hebben aan elkaar als er weer twijfel is omdat je een "bad beard-day" hebt of er weer wat commentaar kwam uit je onmiddellijke omgeving.

Het aantal leden hoeft dus geen doel op zich te zijn maar de gasten en bezoekers kunnen helpen met info en weetjes is zeker een geode zaak :)>
 
Banner image
Top