Laurent1965

Zware baard
Bekijk bijlage 15297 Ik heb 3 horloges van het merk Festina. Helaas kan ik er nu maar 1 dragen. De andere twee liggen thuis in Mallorca, en ik ben gestrand in Nederland ivm het Corona virus
Heel mooi horloge deze van Festina, ik draag al jaren Festina, topkwaliteit vind ik!
Ik breng ze ook uit Spanje mee.
We hebden een tweede woning - appartement - aan de Costa Calida, voorlopig maar even wegblijven helaas.... Hadden er nu moeten zijn voor Semana Santa..., balen, gaat langs de neus sinds jaren.... Sterkte!!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Pagani Design Submariner “Hulk”

Deze groen “Hulk” versie van de Pagani Design Submariner met automatisch uurwerk is het perfecte klokje voor survival, kamperen en woudlopen.

Ik draag het op een vintage elastische band van de Nageur de Combat van de Franse Marine Nationale van de jaren ‘60 en verkrijgbaar via www.ndcstraps.com

E6140F4B-F3A7-4375-84CF-9EC9EE70754E.jpeg
 

Jimmy16

Baard
Vandaag mijn nieuwe Meller aangekregen, namelijk een Meller Makonnen. Stond in promotie, dus kon ik echt niet laten liggen :D:D:D

Ik ben al een tijdje fan van dit merk. Zo had ik al een volledig zwarte Meller Maori met zwart geweven metalen band en 3 Meller Yster zonnebrillen :cool:.

Nu vrees ik wel dat ik nog een gouden Yster zonnebril zal moeten aanschaffen om bij deze nieuwe horloge te passen, ik heb namelijk enkel nog maar een zwarte, bruine en zilverkleurige :rolleyes::rolleyes:...
 

Bijlagen

  • IMG_20200708_184212.jpg
    IMG_20200708_184212.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 19
  • IMG_20200708_184156.jpg
    IMG_20200708_184156.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 19
Banner image
Top