Texman

Koning Baard
De Indus is wel een heel stijlvol, klassiek horloge!
Verdient het om gedragen te worden en sjieker, dan de quartzen. :)
Het is ook de enige van de drie horloges die ik zo heel af en toe nog draag :).
[DOUBLEPOST=1579624117][/DOUBLEPOST]
Hier mijn classic Seiko SQ 100, ik dacht uit ongeveer 1995. Heb hem al jaren en draag hem alleen op het werk. Niet kapot te krijgen. Bekijk bijlage 14548
[DOUBLEPOST=1579618034][/DOUBLEPOST]Hier een wat duidelijker foto. :) Bekijk bijlage 14549
Mijn Seiko horloge draag ik iedere dag en is inderdaad zeer degelijk.
 

Olav1975

Volle Baard
Vandaag kies ik voor een 'heuse' automaat. Lekker zwart voor de verandering!
cff80889834ec2cb1951f24ddb279c35.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ziegler Track Master

Aangeschaft voor de periodes, dat ik op reis ben naar minder, danwel niet bewoonde gebieden.
Uitgerust met: tijsaanduiding, 12/24 uur keuze, grafische secondenaanduiding, maand/dag/maand en kalender, automatische instelling schrikkeljaar, kompas met declinatie instelling en ijking, richtingbepaling met omgekeerde richtingshoek, noordmarker, windstreekweergave, omgekeerde peiling, achterwaarts insnijden voor bepaling eigen positie, wekker met alarm, stopwatch, countdowntimer, stappengenerator, tweede tijdzone, nachtverlichting.

Daar kun je wereld mee rond.
Niet dus!
Heel behulpzaam tijdens een georganiseerde "avontuurlijke" groepsvakantie of een wandeltocht over de heide, maar als je jezelf door een jungle aan het vechten bent, op een kameel door een woestijn geschommelt wordt of op een oceaan hangend in een harnas gegeselt wordt door een gigantisch gewicht aan overslaand zout water, dan heb je helemaal niets aan een batterij-gestuurd kunststoffen apparaatje, waarvan de gebruiksaanwijzing zo omvangrijk is, dat je er op kunt afstuderen.
Oftewel: knoopcelbatterij dood? Jij ook!

image.jpeg
 

Olav1975

Volle Baard
Dat is een apart exemplaar(Y). Hij lijkt oud en gebruikt maar is hij dat ook of is dit gewoon de afwerking.
Doet me een beetje denken aan het ontwerp van een oud deurslot van een toilet ;).

serveimage
Hij is oud gemaakt. Ik heb deze 2 jaar denk ik nu ongeveer.
 

Laurent1965

Zware baard
:D
Vandaag belangrijk gesprek dus een net en niet te opvallend horloge
5a2cef066f19b204e5a940a27b53e857.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
[DOUBLEPOST=1579776683][/DOUBLEPOST]En weer de datum niet goed ;)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit naar de datum kijk, die van mij blijft op de 2e te staan.....:D:eek:
[DOUBLEPOST=1579943035][/DOUBLEPOST]
We zagen hier al een horloge met 1 wijzer, vandaag kies ik voor een horloge zonder echte wijzer(s)
fcf3de88b6359505b8e670027f15b2f8.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Die is gaaf!
Even opzoeken..!
 

Olav1975

Volle Baard
Een sporthorloge heb ik ook. Een Polar m430. Zal daar ook nog weleens een fotootje van plaatsen. Gisteren de collectie weer uitgebreid met 5 stuks. gelukkig is er daar 1 voor mijn vrouw van bij...anders wordt het te gek.
 
Banner image
Top