ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Aidis Navy Seal watch

Af en toe moet je jezelf verblijden met een nieuw horloge, dus heb ik zojuist deze Aidis Navy Seal aangeschaft.
Een RVS behuizing ge-coat met zwart PVD en het is een waar licht-monster, doordat de luminisatie veroorzaakt wordt door buisjes gevuld met tritium, inplaats van de gebruikelijk opgebrachte fluoriscentie-troep.
Dit polsklokje gaat mee tijdens het terreinrijden, kamperen en allerlei ruigere buitenactiviteiten. Ik moet binnenkort maar eens langs bij @Cowboy om bij het kampvuur te zitten.

image.jpeg

image.jpeg
 

Texman

Koning Baard
Volgens mij is het merk CBD maar een zoektocht op internet levert niets op.
De foto komt van Pinterest maar daar staat geen nadere informatie bij.
Ik blijf nog wel even zoeken soms vind je foto's van soortgelijke horloges waarvan de herkomst dan wel te achterhalen is.
 

Rainai

Baard
Volgens mij is het merk CBD maar een zoektocht op internet levert niets op.
De foto komt van Pinterest maar daar staat geen nadere informatie bij.
Ik blijf nog wel even zoeken soms vind je foto's van soortgelijke horloges waarvan de herkomst dan wel te achterhalen is.

Oooh, Ik dacht CRD gelezen te hebben, hehe
Ik heb zelf ook op Google en Pinterest overal gezocht....ook niks. Zelfs ook in het spaans en in het engels. Dat werd een lange zoektocht...noppes. ik laat me hierbij neerleggen, hehe.
Toch bedankt van uw reactie (Y)
 

Jimmy16

Baard
Aidis Navy Seal watch

Af en toe moet je jezelf verblijden met een nieuw horloge, dus heb ik zojuist deze Aidis Navy Seal aangeschaft.
Een RVS behuizing ge-coat met zwart PVD en het is een waar licht-monster, doordat de luminisatie veroorzaakt wordt door buisjes gevuld met tritium, inplaats van de gebruikelijk opgebrachte fluoriscentie-troep.
Dit polsklokje gaat mee tijdens het terreinrijden, kamperen en allerlei ruigere buitenactiviteiten. Ik moet binnenkort maar eens langs bij @Cowboy om bij het kampvuur te zitten.

Bekijk bijlage 16600

Bekijk bijlage 16601
Jezelf af en toe verblijden kan zeker geen kwaad! :D
Zeer tof! Vooral die tritium steekt mijn ogen uit! :cool::cool::cool:
 

Nib85

Volle Baard
Mijn nieuwste aanwinst (meestal rond de kerstperiode) is een MVMT CHRONO WHITE BLACK TAN horloge.

Strakke witte wijzerplaat, hemelsblauwe secondenwijzer en prachtige lederen band.

Gekocht, gewoon zomaar, omdat het kan :cool:Bekijk bijlage 16314

Dat is een erg mooi klokje!
Het toeval wil dat ik al een poosje over het volgende horloge twijfel. 73D888E9-E995-4817-B242-C5C66613EDF3.jpeg

Ik vind hem wel erg stijlvol.
*Twijfel bestaat uit deze variant of met zwarte lederen band.

Waar heb jij hem gekocht @Jimmy16 ?
 
Laatst bewerkt:

Jimmy16

Baard
Dat is een erg mooi klokje!
Het toeval wil dat ik al een poosje over het volgende horloge twijfel. Bekijk bijlage 16648

Ik vind hem wel erg stijlvol.
*Twijfel bestaat uit deze variant of met zwarte lederen band.

Waar heb jij hem gekocht @Jimmy16 ?
Zeer mooi horloge ook!
Als je blijft twijfelen, koop het lederen bandje er los bij, dan heb je beide :rolleyes:
Ik heb de mijne op de site van MVMT zelf besteld.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Aidis Navy Seal watch

Dit polsklokje gaat mee tijdens het terreinrijden, kamperen en allerlei ruigere buitenactiviteiten. Ik moet binnenkort maar eens langs bij @Cowboy om bij het kampvuur te zitten.

Altijd welkom hoor ;)

Al zijn wij deze zomer eigenlijk door 8 verschillende provincies van Nederland getrokken om de corona drukte te mijden en vooral te gaan MTB-rijden

EsZHCiB.jpg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Deze zomer ging ik voor een tijd zeilend de zee op en heb mezelf voordien maar even voorzien van een nieuw duikklokje.

De Seiko “Turtle” Prospex SPRC23K1.
Dit professionele tijdsduikertje met antraciet “sunburst” wijzerplaat is een ontwerp van eind jaren ‘60/‘70 en is legendarisch geworden als de “Willard”, genoemd naar de door Michael Douglas vertolkte hoofdfiguur Captain Willard in de speelfilm Apocalyps Now.
Amerikaanse militairen op verlof in Tokyo tijdens de Vietnamoorlog schaften massaal dit duurzame horloge aan voor luttele dollars.
De zgn. kussen-kast van het horloge draagt extreem comfortabel, het automatisch uurwerk is zeer accuraat en de waterdichtheid is precies wat professioneel verwacht mag worden: 200 meter.

1F462C08-5E93-498C-91E6-AF33840770F1.jpeg
 

Joep

Zware baard
Deze zomer ging ik voor een tijd zeilend de zee op en heb mezelf voordien maar even voorzien van een nieuw duikklokje.

De Seiko “Turtle” Prospex SPRC23K1.
Dit professionele tijdsduikertje met antraciet “sunburst” wijzerplaat is een ontwerp van eind jaren ‘60/‘70 en is legendarisch geworden als de “Willard”, genoemd naar de door Michael Douglas vertolkte hoofdfiguur Captain Willard in de speelfilm Apocalyps Now.
Amerikaanse militairen op verlof in Tokyo tijdens de Vietnamoorlog schaften massaal dit duurzame horloge aan voor luttele dollars.
De zgn. kussen-kast van het horloge draagt extreem comfortabel, het automatisch uurwerk is zeer accuraat en de waterdichtheid is precies wat professioneel verwacht mag worden: 200 meter.

Bekijk bijlage 17379
Heel mooi hoor, maar nu komt de vraag, en die zag je misschien al aankomen; heb je ook getest of die wel echt tot op 200 meter diepte waterdicht is?
 
Banner image
Top