Baarden met bands/muziekinstrumenten

MichelR

Baard
Oke, ik speel zelf gitaar, doe backing vocals en schrijf liedjes. Ik zit sinds bijna 2 jaar in een nieuwe band en we hebben kort geleden 2 zwangerschappen pauze en een bandleden wisseling gehad, dus nog geen optredens en geen serieuze opnames. We hebben we een opname tijdens repeteren gemaakt, maar dat is dus verre van hoe het zou moeten geluidstechnisch gezien. Ook was dit nog in de oude bezetting, maar er is hier wel het een en ander te zien en horen. (ps niet via je telefoonspeaker, want dan blijft er van het matige geluid helemaal niets meer over. oortjes/koptelefoon is wel oke) https://www.reverbnation.com/whisper76
 

Joffi

Baard
Jazeker. Gitarist maar al heel lang niet meer
in een band. Gaat ook niet meer gebeuren. Speel thuis lekker wanneer ik daar zin in heb maar verder niet meer.
 

MichelR

Baard
Jazeker. Gitarist maar al heel lang niet meer
in een band. Gaat ook niet meer gebeuren. Speel thuis lekker wanneer ik daar zin in heb maar verder niet meer.

Hmm, je weet nooit? Onze nieuwe drummer had al 20 jaar niet meer gedrumd tot een paar weken terug :)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Klinkt best goed Michel (Y)
Vind Slow Walker wel een mooi nummertje..

Ik drum en speel gitaar. Samen met een kameraad wel s wat aan het jammen..
 

PerryS

Baard
Gitaar en piano, in een bandje gespeeld tijdelijk met wat vrienden, nu een beetje aan het rommelen alleen of met een vriend. Probeer zelf ook materiaal te schrijven :)
 

drummer

Baard
Ik ben een beetje aan het proberen om mezelf te filmen terwijl ik achter mijn drumstel zit.
Hierbij een testje wat ik gemaakt heb, waarbij ik meespeel met het nummer waar de drums uitgeknipt zijn. Als het drumgeluid wat je hoort komt dus van mij:
 
Banner image
Top