Baarden en boeken

Daaf

Baard
Op dit moment open op de e-reader:

9789048858675_front.jpg



798x1200.jpg
 

Baardsterdam

Volle Baard
Ben nu Tropenvader aan het lezen, heb daarnaast nog een aantal te gaan.
Zal er de eerst komende tijd niet al te veel tijd voor hebben, ga Eventmanagement doen, HBO module, 3 maanden.IMG_20220310_104627.jpg
 

Daaf

Baard
Ik ben gisteren aan Revolusi begonnen, stond al een tijdje in de kast n.a.v. de documentaire op tv. Eerste indruk is dat het qua verhaal prettig verteld wordt. Ondanks dat ik zware onderwerpen verwacht, leest het makkelijk weg.

Succes met de studie, mooie opleiding die je (gaat) doet/doen.
 
Laatst bewerkt:

Baardsterdam

Volle Baard
Ik ben gisteren aan Revolusi begonnen, stond al een tijdje in de kast n.a.v. de documentaire op tv. Eerste indruk is dat het qua verhaal prettig verteld wordt. Ondanks dat ik zware onderwerpen verwacht, leest het makkelijk weg.

Succes met de studie, mooie opleiding die je (gaat) doet/doen.

Dank je!

Ga binnenkort naar Revolusi expositie in het Rijks. (handig, zo'n museumjaarkaart)
 

Daaf

Baard
Ik ben gisteren aan Revolusi begonnen, stond al een tijdje in de kast n.a.v. de documentaire op tv. Eerste indruk is dat het qua verhaal prettig verteld wordt. Ondanks dat ik zware onderwerpen verwacht, leest het makkelijk weg.

Hier nog steeds aan het lezen in Revolusi. Het is een boek waarin niet te lang kan lezen, het is een hoop informatie om te verwerken.

Daarnaast lees ik op dit moment veel over stoïcisme. Het begon door een zoektocht naar minimalisme, wat voor mij niet betekend om zo min mogelijk spullen te hebben, maar om gematigd te leven. Bleek dat één van de kardinale deugde van het stoïcme te zijn, dus zodoende dat mijn ontdekkingsreis zich verplaatste naar het stoïcisme. Het motto van stoïcisme sprak mij ook enorm aan: Leven in overeenstemming met de natuur.

Daarnaast kwam ik erachter dat de milenium-trilogie van Stieg Larsson, na zijn overlijden toch een vervolg heeft gekregen. Er zijn nog drie boeken met Salander en Blomkvist in de hoofdrol.

Matigheid dien ik wel toe te passen op dit moment op het lezen, ik verdwijn veel in de boeken. Er is ook zoveel te ontdekken in boeken :D
 

Mapa

Baard
Favoriete auteur, David Wong (John dies at the end, this book is full of spiders,...)

Favoriete afgewerkte trilogie: the first law boekenreeks

Favoriete nog niet afgewerkte trilogie: kingkiller chronicles (maar dat 3de boek blijft nu al 11 jaar weg .. dusjah!)
 

Daaf

Baard
Daarnaast kwam ik erachter dat de milenium-trilogie van Stieg Larsson, na zijn overlijden toch een vervolg heeft gekregen. Er zijn nog drie boeken met Salander en Blomkvist in de hoofdrol.

Ondertussen alle drie uit. Fijn om de hoofdrolspelers nog verder te kunnen volgen, maar de drie delen halen het niet bij de eerste drie delen van Stieg Larsson. Toch blij dat ze er zijn, het verhaal is voor nu klaar en er is een kleine kans om toch door te gaan.
 
Banner image
Top