ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Jawel, het is weer aankomend! De jaarlijkse BEARDSTERDAM.

Bekijk de foto's van de vorige versies in dit topic en zet het in de agenda.

Grote pret, gezelligheid en zeer veel baarden uit binnen- en buitenland.

image.jpeg

Lokatie: Pakhuis West, Elementenstraat 25, 1014 AR Amsterdam

Aanvang: 11:00 uur
Einde: 22:00 uur
 
P

Pellie

Guest
Nog foto's van Beardsterdam gemaakt iemand? Wel benieuwd hoe het was. Ik begreep dat Kazan er ook optrad?
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Mocht iemand nieuwsgierig zijn naar de opkomst bij het Lallen met Ballen in Wijk bij Duurstede, hierbij een plaatje.

image.jpeg

Vorig jaar zo'n 370 aanwezigen en dit jaar met moeite 55 baarddragers.

Vanochtend hebben we een overleg gehad en iedereen deelt de mening, dat de grote hype van de baard voorbij is, evenals de interesse in samenkomsten, wat zich ook reeds liet zien tijdens de Nieuwjaars Baardborrel.
We hebben besloten om voorlopig geen evenementen te organiseren, maar gaan door, zoals ook drie jaar geleden begonnen, met de zgn. Guerilla Baardborrels. Een willekeurig persoon geeft aan op een bepaalde dag en op een bepaald tijdstip op een bepaalde plaats iets te gaan drinken en dan maar afwachten wie er verschijnt.
We zullen zien hoe het zich zal gaan ontwikkelen.
 

zenn

Zware baard
Van 370 naar 55 over een geheel jaar meetings? Of van 370 naar 55 op een enkele meeting? Vindt het beide een flink verschil in aantallen. :eek:
Maja, het kan natuurlijk ook net aan de data waar op het gehouden wordt en weersomstandigheden liggen...!? :oops:
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Van 370 naar 55 over één meeting en de Nieuwjaars Baardborrel van zo'n 300 naar 6.
Maar we zien het over de hele linie. Bijeenkomsten van de diverse Baardclubs lopen ook sterk terug. De baard is gewoon "mainstream" geworden, dus zal men minder snel lotgenoten zoeken.
 

Nib85

Volle Baard
Bijeenkomsten van de diverse Baardclubs lopen ook sterk terug. De baard is gewoon "mainstream" geworden, dus zal men minder snel lotgenoten zoeken.

Is het niet zo dat de grootste “trend” juist voorbij is?
Nu ga ik een beetje chargeren:
Over het algemeen komen op clubs juist mensen af die er graag “bij willen horen”. Misschien hebben die inmiddels een ander clubje gevonden wat op dit moment hipper is?


Ik kan me een filmpje herinneren over één of andere baardmeeting waarin een jongen vertelde dat hij een baard had omdat het goed bij hem paste, want hij deed aan crossfit... :confused:
(Ik hoop dat hij niet lid van het forum is en ik hem nu beledigd heb :rolleyes:)
 
Banner image
Top