Baardbijten

Beardish

Baard
Ik vond het wel topic-waardig, aangezien ik mij eraan begin te ergeren.
Sinds ik mijn baard in mn mond krijg, kan ik er niet meer afblijven,
baardhaar in je mond steken en stukjes afbijten :(

Wie kent dat verschijnsel ?
 

zenn

Zware baard
'K dacht dat 'r stond 'Baardmijten'... lol.o_O

Maar nee, geen last van en/of geen neiging toe. Zal wel zoiets zijn als nagelbijten... :p
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Af en toe wel de neighing tot "baardwrijven" met de handen maar er op bijten overkomt mij alvast niet :cool:
 

Beardish

Baard
Baard insmeren met jodium, dan blijf je er wel van af;)

Je zet met aan het denken :rolleyes:

Af en toe wel de neighing tot "baardwrijven" met de handen maar er op bijten overkomt mij alvast niet :cool:

Dat wrijven heb ik dus ook, wrijven tot mijn baardhaar echt gevoelig wordt... Dan kan ik er niet meer aankomen..

Ik adviseer gras te eten ivm haarballen :p

Hahaha, eten is een groot woord he.. Bijten is het eerder of proeven :D
 
P

Pellie

Guest
Hier heb ik ook geen last van. Wel zit ik er altijd aan met mijn handen, waarom?? Geen idee!!
 

Glenn

Baard
Op haar bijten en vervolgens inslikken kan in zeldzame gevallen een serieus probleem veroorzaken voor de mens.
Haarballen (oftewel : ‘trichobezoar’) verteren niet in de maag en in sommige gevallen moet men dat dan operatief verwijderen.
De beruchte Nazi Dokter Mengele, de 'engel des doods' had de gewoonte vanop zijn snor te knabbelen en moest op latere leeftijd geopereerd worden aan deze aandoening.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
De geschiedenis leert, dat als je heel oud wilt worden je een verstokte Nazi moet worden!
Bekijk de lijst van Nazi's en verbaas je over bv. Lenie Riefenstahl of Brunhilde Pomel.
Waarschijnlijk leeft Adolf ook nog, is hij 118 en heeft ...... een baard !!! :confused::eek:
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Baardbijten? Nee niet echt.. wel met je hand er door; nou ja "vlak" er over heen omdat het zacht is en om de zijkanten wat in model te "vegen"
 

Nib85

Volle Baard
Ik vond het wel topic-waardig, aangezien ik mij eraan begin te ergeren.
Sinds ik mijn baard in mn mond krijg, kan ik er niet meer afblijven,
baardhaar in je mond steken en stukjes afbijten :(

Wie kent dat verschijnsel ?

Ben je het al afgeleerd?
Ik herken het wel in lichte mate bij een wat langere snor, de puntjes naast de mondhoeken of onder je onderlip.

Een soort automatisme wat je onbewust doet. Stukje kauwgum of een keelsnoepje waar je op moet zuigen doet al wonderen. Ben je er zo af.
 

Freddeh

Baard
Met de snor heb ik dat wel. Als hij in mn mond komt moet ie eraf ook. Haartje voor haartje wordt hij dan ingekort tussen de tanden zeg maar. Mn broertje doet dat ook zei hij, dus komt wel vaker voor. Met mn nieuwe baarddoel is dat geen optie meer overigens
 
Banner image
Top