tijn
Zware baard
MoooooiD I A B O L I C :
![]()
Met - Hein
MoooooiD I A B O L I C :
![]()
Met - Hein
B U F F :
![]()
Aardig wat lengte met - Guido
Ha het kriebelt zo te zien goed hahahaZ O M E R K R I E B E L S :
![]()
Met - Ivan van SuperFurry
MoooooooiT W I N K E L :
![]()
Raymond op bezoek voor een nieuwe serie Baardmannen![]()
Bekijk bijlage 25970
Baardsterdam kiest foto's uit
Erg mooie foto waarop je baard prachtig tot zijn recht komtIk raad iedereen hier aan zich te laten vereeuwigen door @Renem
Hij luistert naar je wensen en interpreteert, vertaald dit rustig, belangstellend, professioneel, naar een prima resultaat.
Dankjewel voor de fijne samenwerking.
Wederom super mooie foto s. Fijn dat je ze met ons wilt delenP R I M A - P I C A :
![]()
En de eerste keus van deze aardige Baardman![]()
Mooie foto, alle kleuren passen goed bij elkaar, de hoed de bril de baard het overhemd.P R I M A - P I C A :
![]()
En de eerste keus van deze aardige Baardman![]()
Mooie foto, alle kleuren passen goed bij elkaar, de hoed de bril de baard het overhemd.![]()
Ik heb een poging gedaan om achter je (ethnische) achtergrond te komen, maar ik ben gefaald, ik zie het niet aan de foto. Ik heb zelfs nog even een uitvergroting gedaan van de bloem op je hoed, dat blijkt een sterrenbloem te zijn, misschien voor de kenners, je overhemd zegt iets over je achtergrond? Misschien kun je me een hint geven.Een beetje gevoel voor stijl kan mij niet ontzegd worden.
Ik wilde er mijn (ethnische) achtergrond mee weergeven, misschien niet voor iedereen duidelijk, maar voor mij wel. En prima geïnterpreteerd door de man achter de camera.
TempoDoeloeIk heb een poging gedaan om achter je (ethnische) achtergrond te komen, maar ik ben gefaald, ik zie het niet aan de foto. Ik heb zelfs nog even een uitvergroting gedaan van de bloem op je hoed, dat blijkt een sterrenbloem te zijn, misschien voor de kenners, je overhemd zegt iets over je achtergrond? Misschien kun je me een hint geven.
Nederlands-IndiëTempoDoeloe