Baard van Tijn

Macx

Baardaap
Hoi Tijn, je hebt een prachtige baard en deze lengte staat je heel goed, voor mij hoeft ie niet langer te worden, is al prachtig zo ie nu is, je ziet er goed uit trouwens, goed leventje daar zeker? De snor is ook heel mooi van vorm, al bij al een mooi plaatje.

tijn

Zware baard
waarschijnlijk dat hij weer gaat groeien als hij meteen weer regelmatig het zonnige ziet!
Mooie baard!
Zn ziet de baard genoeg gelukkig hahaha
Hoi Tijn, je hebt een prachtige baard en deze lengte staat je heel goed, voor mij hoeft ie niet langer te worden, is al prachtig zo ie nu is, je ziet er goed uit trouwens, goed leventje daar zeker? De snor is ook heel mooi van vorm, al bij al een mooi plaatje.
Dank je wel @ Macx en ik ben ook blij met mn baard zoals die nu is. Ik zou hem nog best wel iets langer willen hebben,maaaaaaar als dat niet gaat dan niet. Je moet blij zijn met wat je wel jebt en niet blind staren oo wat je niet hebt en een ander wel.

Ivan

Volle Baard
Mooie zout-en-peperbaard! (Y) De mijne is al een aantal jaar aan het verkleuren, ik hoop over drie-vier jaar een vergelijkbare baard als de jouwe te hebben!

SnorHans

Baard
Jij ook een heel leuk weekend! Jammer dat die snor moest wijken, maar die baard blijft on point en indrukwekkend hoor. En die bril vind ik ook echt bijzonder (Y) (Y)

tijn

Zware baard
Jij ook een heel leuk weekend! Jammer dat die snor moest wijken, maar die baard blijft on point en indrukwekkend hoor. En die bril vind ik ook echt bijzonder (Y) (Y)
Ja sorry, ik heb een haat liefde verhouding met de snor. Het gaat altijd een hele poos goed en dan ben ik hem weer spuigzat hahahaa. Nu weer een poosje kort en dan straks over een maandje of wat moet hij weer terug hahaha.

Banner image