Baard van Tijn

tijn

Zware baard
Ha Tijn je baard wordt steeds mooier houden zo.
Texman :)>
Ja op het moment heb ik ook het gevoel dat hij mooier word. Komt mischien door het droge koude weer hier? Weet niet of dat kan. Heb ook het kammen van de baard veranderd. Na het droog blazen wat beard creme erin en dat dan met de hand in model brengen. Hooguit nog licht een borstel er overheen en het blijft gewoon de hele dag zitten.
 

Texman

Koning Baard
Ha @tijn,
Je baard is nog altijd mooi en hij ziet er goed verzorgd uit (Y)(Y)(Y). Ik heb dat gevoel dat de groei stilstaat ook wel eens maar dan groeit hij na een een tijdje gewoon weer door. Dus niet getreurd. Bij ons is het morgen koningsdag (leukste dag van het jaar) en het weer is prima voor de festiviteiten. Ook jij een fijn weekend.
Texman :)>
 

tijn

Zware baard
Ha @tijn,
Je baard is nog altijd mooi en hij ziet er goed verzorgd uit (Y)(Y)(Y). Ik heb dat gevoel dat de groei stilstaat ook wel eens maar dan groeit hij na een een tijdje gewoon weer door. Dus niet getreurd. Bij ons is het morgen koningsdag (leukste dag van het jaar) en het weer is prima voor de festiviteiten. Ook jij een fijn weekend.
Texman :)>
Dank je wel @Texman . Nou ik heb al een poos deze lengte en echt meer erbij komt er niet, maaaaaaaar niet getreurd ik ben er blij mee
Koningsdag pfffff nog nooit meegemaakt hahahaa, ben nog van de koneginedag. Maak er een mooie dag van hopenlijk heb je een beetje mooi weer.
 

Texman

Koning Baard
Dank je wel @Texman . Nou ik heb al een poos deze lengte en echt meer erbij komt er niet, maaaaaaaar niet getreurd ik ben er blij mee
Koningsdag pfffff nog nooit meegemaakt hahahaa, ben nog van de koneginedag. Maak er een mooie dag van hopenlijk heb je een beetje mooi weer.
Dan heeft het waarschijnlijk te maken met de terminale haarlengte. De lengte van je haar is genetisch bepaald. Hoe lang haarzakjes aan een haar ‘werken’ staat dus al vast. Een heel lang verhaal vrij kort: duur groeiproces + groeisnelheid = maximale haarlengte. Als je echt wil weten hoe het zit google dan maar is op "terminale haarlengte" :)>
 
Banner image
Top