Baard van Tijn

Macx

Baardaap
Gefeliciteerd Tijn, ik wens jullie een gelukkig leven samen! (Y)
 
Laatst bewerkt:

tijn

Zware baard
Jawel tis alweer even geleden, maar de baard is er natuurlijk nog. Zie dat er ook groen spul uit mn hoofd groeit hahahahaa.
 

Bijlagen

  • 20230502_183933.jpg
    20230502_183933.jpg
    612,3 KB · Weergaven: 18
  • 20230502_183927.jpg
    20230502_183927.jpg
    659,2 KB · Weergaven: 18
  • 20230502_183921.jpg
    20230502_183921.jpg
    612,1 KB · Weergaven: 18

Texman

Koning Baard
Jawel tis alweer even geleden, maar de baard is er natuurlijk nog. Zie dat er ook groen spul uit mn hoofd groeit hahahahaa.
Ha @tijn ,Je baard ziet er nog steeds top uit (Y), eigenlijk gaat hij er steeds beter uitzien hij heeft het duidelijk naar zijn zin. En varens houden van baarden ik heb er vroeger 1 gehad die had bladen die wel meer dan een meter waren.
Texman:)>
 

tijn

Zware baard
Ha @tijn ,Je baard ziet er nog steeds top uit (Y), eigenlijk gaat hij er steeds beter uitzien hij heeft het duidelijk naar zijn zin. En varens houden van baarden ik heb er vroeger 1 gehad die had bladen die wel meer dan een meter waren.
Texman:)>
Ha sus het komt gewoon door de varen dat de baard het zo fijn doet hahahaha.
 

Macx

Baardaap
Jawel tis alweer even geleden, maar de baard is er natuurlijk nog. Zie dat er ook groen spul uit mn hoofd groeit hahahahaa.
Wat prachtige baard heb je Tijn, heel mooi en de snor is ook hartstikke mooi. Lekker doorgaan zo en geniet ervan.
Jawel tis alweer even geleden, maar de baard is er natuurlijk nog. Zie dat er ook groen spul uit mn hoofd groeit hahahahaa.
Als ik het goed zie dan loopt de baard nu wat breder uit hé, is een mooi gezicht, volgende foto dan met een wat donkere achtergrond dan komt de baard nog mooier uit, vooral het model is heel mooi, het staat je heel goed. (Y)(Y)(Y)
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top