Baard van Tijn

tijn

Zware baard
De baard en de mooie snor is echt schitterend, Tijn. Zo te zien voelt ie nu lekker zacht aan, je kunt goed zien dat de baard een stevige behandeling heeft ondergaan. Dat ziet er zeer netjes uit de haren schitteren gewoon, en de snor met die mooi omhoog krullende haren is een plaatje om te zien. (Y)(Y)(Y)
Ja ben er ook blij mee. Oke na het barbier bezoek heb ik het zelf zeg maar afgemaakt maar het resultast is zoals ik wil
 

Macx

Baardaap
Ja ben er ook blij mee. Oke na het barbier bezoek heb ik het zelf zeg maar afgemaakt maar het resultast is zoals ik wil
Dat is geweldig om te horen! Het is altijd fijn als je baard er goed uitkomt zoals je het wilt. Hopelijk voel jij je zelfverzekerd en stralend met je schitterende baard. Geniet ervan!
 

tijn

Zware baard
Netjes Tijn en de lengte staat je ook super :)> (Y)
Ik hoop dat ik de baard nog wat langer kan krijgen. Tot nu toe lukt het niet om het langer te krijgen. De baard word dan erg dun aan de onderkant , zeg maar vlassig. Maar goed ben nu al tevreden dus prima ;) (Y)
 

tijn

Zware baard
Ha idd ja. Een beetje ontkoesen oke, maar dit was to much. Moest de baard 2 keer wassen om die smurrie eruit te krijgen
 
Banner image
Top