Baard van Pim

Pim

Baard
Hierbij mijn beginners baard van 4 weken oud. Ik wil mijn baard nog verder laten groeien en kijken waar ik eind december sta met mijn baard. Vroeger de neiging om de tondeuse er doorheen te halen, nu laat ik het gewoon groeien. Over de neklijn nog niet helemaal content, maar als ik het langer laat groeien heb ik voor mijn gevoel een storende dubbele kin. De kaaklijn hou ik bij met een pincet. Immers door het scheren van de kaaklijn kwam ik steeds lager in het verleden. Eventuele tips.....altijd welkom!
 

Bijlagen

  • baard1 (1 of 1).jpg
    baard1 (1 of 1).jpg
    683,3 KB · Weergaven: 119
  • baard2 (1 of 1).jpg
    baard2 (1 of 1).jpg
    1,4 MB · Weergaven: 117

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom ;)

Zelf ben ik voorstander van minimaal 4 maand laten groeien om te kijken wat het wordt, maar gezien jouw groeipotentieel kan je uiteraard na enkele maanden ook al wat beslissen natuurlijk ;)
 

Pim

Baard
Welkom ;)

Zelf ben ik voorstander van minimaal 4 maand laten groeien om te kijken wat het wordt, maar gezien jouw groeipotentieel kan je uiteraard na enkele maanden ook al wat beslissen natuurlijk ;)
Thanks Cowboy. Ik ben nooit verder gekomen dan 2 maanden..lol! Dus ik ga nu doorzetten en mij niet uit het veld laten slaan door de stekelige haartjes!
 

Pim

Baard
Eind november jl een cruciale fout gemaakt met mijn neklijn. Dus vanaf dat moment weer opnieuw begonnen. Ben nu tevreden met de start. De tondeuse komt er niet meer aan te pas, alleen voor de bakkebaarden. De discipline aangeleerd om er gewoon vanaf te blijven. Wel grappig dat de groei links en rechts van elkaar verschillen, qua stijlheid van de haartjes. Op weg naar maand 2! Het doel is om een volle baard te kweken.
 

Bijlagen

  • R0088332.JPG
    R0088332.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 63
  • R0088325.JPG
    R0088325.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 64

Pim

Baard
Ben tevreden professor. En ik denk ook dat je moet accepteren dat het baardgroei proces soms letterlijk grillig is, maar het belangrijkste is dat ik er plezier in heb!
[DOUBLEPOST=1484433815][/DOUBLEPOST]deze kwam ik nog tegen. Hoe kan je een baard verkloten.....

 

Jim

Baard
Dit filmpje is echt een goede waarschuwing! Wat ZONDE!
Een foutje is zo gemaakt... Met verregaande consequenties....
 
  • Like
Reactions: Pim
Banner image
Top