Baard van Peter O'Green

Macx

Baardaap
Hoe heet ook alweer die baardshampoo in die grote flessen , niet van de reguliere sites , k las laatst een merk goedkoop etc
Goede baardschampoo is zonder chemicaliën, je kunt ook zo'n stuk zeep aanschaffen, van De Tuinen, werkt ook prima en is niet duur.

Bijlagen

• 20250327_152634   1.jpg
    20250327_152634 1.jpg
    324,6 KB · Weergaven: 14

Macx

Baardaap
Prachtige foto, je krijgt een hele mooie baard, fantastisch die peper en zout kleuren, ik hoop dat je het langer laat groeien, de zijkanten ook wat langer laten groeien, zodat er een mooi wat hoekige kin ontstaat, dat zou echt heel goed staan, dus ook de zijkanten mee laten groeien, is mijn advies.
Je moet natuurlijk doen wat je zelf het mooiste vindt staan. Maar je hebt nu al een hele mooie baard.

Ivan

Baard
Wat me opvalt, is dat jouw baard, in vergelijking met de mijne, erg vol is, met name het gedeelte onder de onderlip. Ik en vele andere hebben onder de beide uiteinden van de onderlip twee kale plekjes; het stukje haar daartussen wordt wel de "soulpatch" genoemd. Jij hebt die onbehaarde plaatsen niet, het gebied onder je onderlip is volledig dichtgegroeid.

Ik had ook graag zo'n compleet volle baard gehad! :(

Banner image