Wat vinden jullie van mijn baard

  • Mooi

    Votes: 4 100,0%
  • Lelijk

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    4

Marwan

Stoppelbaard
Beste leden, ik heb mijn baard nu al een paar maanden staan en ik wil heel erg graag voor en uniforme baard gaan, maar wel merk ik dat ik nog heel wat advies tekort kom. Hebben jullie nog wat advies voor mij en tips en wat vinden jullie van mijn baard op dit moment.

Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • IMG_0491.JPG
    IMG_0491.JPG
    195,2 KB · Weergaven: 182
  • IMG_0492.JPG
    IMG_0492.JPG
    185,8 KB · Weergaven: 174
  • IMG_0493.JPG
    IMG_0493.JPG
    188,2 KB · Weergaven: 162

Texman

Koning Baard
Ha @Marwan ,
Welkom op ons leuke forum goed dat je mee gaat doen.
Je hebt in de paar maanden die je bezig bent al een hele aardige baard die je goed staat (Y).
Ik zie dat je baard nog niet tot volle wasdom is gekomen. Je kan dit helaas niet versnellen.
Dus je zult ook nog geduld moeten hebben. Dat is niet erg want je bent nog jong.
Wat je wel moet doen is je baard goed verzorgen.
Gebruik een goede baardolie die je iedere dag in je huid onder je baard kan masseren.
Was je baard om de dag met een goede baardshampoo of zeep(Allepozeep b.v.)
De andere dagen spoel je je baard uit met lauw-warm water.
Succes met je baardreis,
Texman:)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom op het forum ;).
Je hebt alvast op een paar maanden al een mooi exemplaar gekweekt (Y)
Ik weet niet echt goed wat je bedoelt met een "uniforme" baard :oops:

Regelmatig borstelen, goed verzorgen, beetje olie of balsem en komt vast helemaal goed hoor :)>
 

Marwan

Stoppelbaard
Hahaha! Ik las het op internet vandaar dat ik dacht dat het zou heten, haha ik moet er nog steeds van lachen. Ik stuur wel een foto van wat ik nou eigelijk echt bedoelde haha:D
 

Bijlagen

  • IMG_0499.PNG
    IMG_0499.PNG
    912,9 KB · Weergaven: 95

Marwan

Stoppelbaard
Hee, daar ben ik weer :)>, ik gebruik sinds kort een baard olie van De Tuinen. Castor olie heet het. Wat vinden jullie daarvan, en hebben jullie die toevallig ook eerder gebruikt. :D(Y)
 

Peter1971

Baard
Beste leden, ik heb mijn baard nu al een paar maanden staan en ik wil heel erg graag voor en uniforme baard gaan, maar wel merk ik dat ik nog heel wat advies tekort kom. Hebben jullie nog wat advies voor mij en tips en wat vinden jullie van mijn baard op dit moment.

Alvast bedankt
Welkom Marwan,..goed uit de startblokken gekomen zie ik,..je haartype doet wat Aziatisch aan.,klopt dat?.,.met een uniforme baard bedoel je volgens mij een mooie volle ronde baard! , wat Texman zegt, ""je bent nog jong" en je wilt wat, maar je kan niet alles hebben wat je graag zou willen"..je ziet dat de linkerkant wat langzamer ingroeit, maar dat komt met de tijd waarschijnlijk goed, ik zou de punten van de snor mooi door laten groeien tot in de baard.suc6
 

Peter1971

Baard
Ik gebruik sinds enige tijd baard-balm van L'Oréal, voor de stevigheid een beetje Taft-haargel.
Vaak erge jeuk gehad ondanks andere (goede) producten.
Heb nu een heerlijk ontspannen gevoel qua huid.

geweldig, ik heb en gebruik precies dezelfde producten, de baardbalm en cederhoutolie + taft, en voor de snor snorwax gemengd met baarbalm om hem iets meer te fixeren.
 

Marwan

Stoppelbaard
Beste baard broeders. Ik heb jullie nodig, ik denk dat dit iets is wat jullie zeker zullen herkennen :D Mijn lieve vrouw die wilt graag dat ik de zijkant van mijn baard korter maak omdat het volgens haar te lang word, en mijn vraag is daarom of dat verstandig is om te doen? (Ze heeft het vooral over het maken van en gelijke lengte erin) want ik ben dan bang dat het daardoor niet kloppend word en ik dan me zelf moet dwingen om mijn kin haar ook korter te gaan maken :eek: wat kan ik nu het beste doen en moet ik het over laten aan een barbier of het zelf doen. dit is hoe mijn baard er nu uit ziet, ik ben er al super blij mee. Op een foto ziet het er meestal niet hetzelfde uit als in het echt (normaal veel mooier), en ja ik weet het... het is nu nog wat slordig :p maar dat doe ik bewust omdat ik na het bezoeken van een barbier en grote verandering wil zien. :D(Y)

Alvast Bedankt
 

Bijlagen

  • thumbnail_IMG_0552.jpg
    thumbnail_IMG_0552.jpg
    268,9 KB · Weergaven: 74
  • thumbnail_IMG_0553.jpg
    thumbnail_IMG_0553.jpg
    251,4 KB · Weergaven: 69
  • thumbnail_IMG_0551.jpg
    thumbnail_IMG_0551.jpg
    246,1 KB · Weergaven: 66

Nib85

Volle Baard
Ik gebruik sinds enige tijd baard-balm van L'Oréal, voor de stevigheid een beetje Taft-haargel.
Vaak erge jeuk gehad ondanks andere (goede) producten.
Heb nu een heerlijk ontspannen gevoel qua huid.

U meneer heeft een fantastische baard! (Er van uit gaande dat jij dit op de foto bent natuurlijk ;) )
Graag hoor ik hier meer over in een eigen topic bij “show je baard”.
[DOUBLEPOST=1550160687][/DOUBLEPOST]
Beste baard broeders. Ik heb jullie nodig, ik denk dat dit iets is wat jullie zeker zullen herkennen :D Mijn lieve vrouw die wilt graag dat ik de zijkant van mijn baard korter maak omdat het volgens haar te lang word, en mijn vraag is daarom of dat verstandig is om te doen? (Ze heeft het vooral over het maken van en gelijke lengte erin) want ik ben dan bang dat het daardoor niet kloppend word en ik dan me zelf moet dwingen om mijn kin haar ook korter te gaan maken :eek: wat kan ik nu het beste doen en moet ik het over laten aan een barbier of het zelf doen. dit is hoe mijn baard er nu uit ziet, ik ben er al super blij mee. Op een foto ziet het er meestal niet hetzelfde uit als in het echt (normaal veel mooier), en ja ik weet het... het is nu nog wat slordig :p maar dat doe ik bewust omdat ik na het bezoeken van een barbier en grote verandering wil zien. :D(Y)

Alvast Bedankt

Geewoon zeggen dat het vanzelf beter wordt, hier kun je makkelijk een paar maand mee winnen tot het tijd wordt voor de barbier. :)>
 

Hartenheer

Zware baard
Als ze dit wil omdat het prikt zal ze even geluld moeten hebben.
Zodra de haren lange zijn is dit over, helemaal als je de baard verwent me goede baardolie of balm.
 

Peter1971

Baard
Beste baard broeders. Ik heb jullie nodig, ik denk dat dit iets is wat jullie zeker zullen herkennen :D Mijn lieve vrouw die wilt graag dat ik de zijkant van mijn baard korter maak omdat het volgens haar te lang word, en mijn vraag is daarom of dat verstandig is om te doen? (Ze heeft het vooral over het maken van en gelijke lengte erin) want ik ben dan bang dat het daardoor niet kloppend word en ik dan me zelf moet dwingen om mijn kin haar ook korter te gaan maken :eek: wat kan ik nu het beste doen en moet ik het over laten aan een barbier of het zelf doen. dit is hoe mijn baard er nu uit ziet, ik ben er al super blij mee. Op een foto ziet het er meestal niet hetzelfde uit als in het echt (normaal veel mooier), en ja ik weet het... het is nu nog wat slordig :p maar dat doe ik bewust omdat ik na het bezoeken van een barbier en grote verandering wil zien. :D(Y)

Alvast Bedankt
ziet er goed uit, onder de kin mooi dicht, heb je de zijkanten al eerder korter gemaakt?..het lijkt namelijk niet helemaal in verhouding,..ik zou er voorlopig niet aanzitten...door het korter te maken denk ik dat de verhouding met de lange sik helemaal zoek is, wat een baardman hierboven al zei...doorgroeien dan worden de zijkanten voller begroeid en lijkt het vanzelf netter, als je het nu korter maakt zit je over 2 weken weer met hetzelfde dilemma...GEWOON LATEN INGROEIEN MINSTENS 5 MAANDEN. vind ik PERSOONLIJK .
 

Marwan

Stoppelbaard
ziet er goed uit, onder de kin mooi dicht, heb je de zijkanten al eerder korter gemaakt?..het lijkt namelijk niet helemaal in verhouding,..ik zou er voorlopig niet aanzitten...door het korter te maken denk ik dat de verhouding met de lange sik helemaal zoek is, wat een baardman hierboven al zei...doorgroeien dan worden de zijkanten voller begroeid en lijkt het vanzelf netter, als je het nu korter maakt zit je over 2 weken weer met hetzelfde dilemma...GEWOON LATEN INGROEIEN MINSTENS 5 MAANDEN. vind ik PERSOONLIJK .

Ja idd @Peter1971 ik heb mijn zijkanten inderdaad eerder korter gemaakt. Vandaar dat ik nu ook erg aan het twijfelen ben en bang ben om weer het zelfde te gaan doen Ik heb erg veel aan u advies gehad ik ga het ook zeker meenemen, en er voor zorgen dat ik mijn zijkanten eerst goed ga laten groeien voordat ik er wat aan ga doen.

Bedankt !
[DOUBLEPOST=1550225589][/DOUBLEPOST]
Als ze dit wil omdat het prikt zal ze even geluld moeten hebben.
Zodra de haren lange zijn is dit over, helemaal als je de baard verwent me goede baardolie of balm.

Inderdaad daar heeft u zeker gelijk in, ik heb al wat baard producten gekocht. Dus zo als u zegt, goed verzorgen en dan komt het wel goed !

Dank u wel !
[DOUBLEPOST=1550225823][/DOUBLEPOST]@Nib85 Haha ik herken dit heel goed, dat is ook precies wat ik al maanden doe :D. Typisch mannen he. We verzinnen ook altijd weer een passend smoes om ergens onderuit te komen. Haha geniaal gewoon. :p
 

Texman

Koning Baard
Ha @Marwan ,
Je kan gerust naar een barbier gaan. Maar alleen om de ongelijkheid er uit te laten halen.
Zeg heel goed wat je wil en wat je niet wil. Zeg ook dat je een lange baard wil hebben en dat er om die reden zo min mogelijk af mag.
En voor de rest is het een kwestie van groeien en nog eens groeien.
Je heb nu al een heel aardige baard (Y)(Y) en dat mag niet verknoeid woorden.:eek:
Succes Texman:)>
 
Banner image
Top