Baard van Macx

Macx

Baardaap
Goedeavond baardvrienden, heerlijke zonnestralen strelen het baardje en de snor, wat een heerlijk dag was het weer, ik hoop dat jullie ook zo genoten hebben van deze prachtige dag.
Ik wens jullie allen een fijn weekend.

20250405_141044   1.jpg20250405_141026   2.jpg
 

Macx

Baardaap
Goedemiddag baardbroeders, lekker taps laten lopen vind ik ook wel leuk, op deze lengte wordt het onderin wat dunner omdat de hogere haren achter lopen en er ook uitval is natuurlijk.
Wat denken jullie van dit model?

20250427_165125    2.jpg

20250427_163428   1.jpg


Of met ring, doe ik de laatste tijd ook wel.

met ring.jpg
 
Laatst bewerkt:

tijn

Zware baard
Goedemiddag baardbroeders, lekker taps laten lopen vind ik ook wel leuk, op deze lengte wordt het onderin wat dunner omdat de hogere haren achter lopen en er ook uitval is natuurlijk.
Wat denken jullie van dit model?

Bekijk bijlage 29074

Bekijk bijlage 29075


Of met ring, doe ik de laatste tijd ook wel.

Bekijk bijlage 29076
Ik persoonlijk vind de wat breedere versie het mooist. Maar je baard hoe je hem ook draagt blijft een TOP baard.
 

Macx

Baardaap
Hoi baardvrienden. Ik ben een beetje aan het experimenteren met vlechten, heb net wat geprobeerd met vlechten, maar is wel mislukt.
Ik wilde deze stijl proberen, maar het valt niet mee, ik moet nog wat oefenen.

Beard_club_braid_guide.jpg


20250528_165053.jpg
 

Macx

Baardaap
Dit vind ik een beetje een saaie stijl, dus met wat vlechten erin maakt het een stuk leuker, denk ik.20250528_174555   4.jpg

Ik ga nog wat uitproberen.

beard braids
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Dit vind ik een beetje een saaie stijl, dus met wat vlechten erin maakt het een stuk leuker, denk ik.Bekijk bijlage 29154

Ik ga nog wat uitproberen.

beard braids
Ha @Macx,
Je zal wel denken die Texman die reageert helemaal niet meer maar ik kom er net achter dat ik een heleboel berichten niet heb gezien. Hoe dit kan begrijp ik niet helemaal.
Maar goed we zijn er weer. Ik kijk al een tijdje naar de Netflix-serie "Viking Walhalla".
Alle Vikings hebben natuur fantasierijke baarden zo ook "King Sweyn Forkbeard" die heeft een zgn. gevorkte baard (drie vlechten).
Over het personage: Hij is Koning Knoets vader, koning Sven Gaffelbaard, is alles wat zijn zoon niet is: hardvochtig, ongeduldig en grotendeels onbekwaam in diplomatieke vaardigheden. Hij beschermt de belangen van zijn familie meedogenloos tegen degenen die tegen hen intrigeren.
Leuk dat je ook met de Vikings baardstijlen bent experimenteren.
Wellicht is de serie ook iets voor jou.
Groet, Texman :)>
AAAAQfcudjvg2RG0DOTRMRdz2tfA2ixDiK1bjXF04w7YcHq30j9vqZm4uzoZ5BJ7p_StUQV5eDqn3k9a27GSNsoQ8KVO8T...jpg
 

Macx

Baardaap
Hoi Texman, fijn dat je er weer bent. Ik vind die vikingen stijl wel cool, past ook wel bij mij.
De baard groeit nog steeds lekker door, ik ben benieuwd hoe lang idie wordt.
20250529_185424.jpg
Ik heb hier twee vlechten gemaakt, ik moet nog veel oefenen hoor.
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx,
Je zal wel denken die Texman die reageert helemaal niet meer maar ik kom er net achter dat ik een heleboel berichten niet heb gezien. Hoe dit kan begrijp ik niet helemaal.
Maar goed we zijn er weer. Ik kijk al een tijdje naar de Netflix-serie "Viking Walhalla".
Alle Vikings hebben natuur fantasierijke baarden zo ook "King Sweyn Forkbeard" die heeft een zgn. gevorkte baard (drie vlechten).
Over het personage: Hij is Koning Knoets vader, koning Sven Gaffelbaard, is alles wat zijn zoon niet is: hardvochtig, ongeduldig en grotendeels onbekwaam in diplomatieke vaardigheden. Hij beschermt de belangen van zijn familie meedogenloos tegen degenen die tegen hen intrigeren.
Leuk dat je ook met de Vikings baardstijlen bent experimenteren.
Wellicht is de serie ook iets voor jou.
Groet, Texman :)>
Bekijk bijlage 29155
Hij lijkt als twee druppels water op die van mij, die ik als wall paper op mijn monitor heb gezet. Als ik thuis ben zal het laten zien.
 

Macx

Baardaap
Deze heb ik als wallpaper op mijn monitor, zal waarschijnlijk wel met AI zijn geproduceerd.
Ik vind de baard wel fantastisch gelukt. 510813.jpg20250530_090147.jpg
Ik ben net thuis, ik had een lekke band en via de ANWB service wagentje ben ik nu thuis gekomen, om 14.15 vanmiddag wordt er een nieuwe band afgeleverd bij de ANWB in Breda, ik kan er tot 22.30 terecht,
ik dacht nog even vingeroefeningen doen, dus weer een nieuwe vlecht erin gezet en ga zo meteen slapen.
 

Texman

Koning Baard
Deze heb ik als wallpaper op mijn monitor, zal waarschijnlijk wel met AI zijn geproduceerd.
Ik vind de baard wel fantastisch gelukt. Bekijk bijlage 29159Bekijk bijlage 29160
Ik ben net thuis, ik had een lekke band en via de ANWB service wagentje ben ik nu thuis gekomen, om 14.15 vanmiddag wordt er een nieuwe band afgeleverd bij de ANWB in Breda, ik kan er tot 22.30 terecht,
ik dacht nog even vingeroefeningen doen, dus weer een nieuwe vlecht erin gezet en ga zo meteen slapen.
De gelijkenis is treffend. Ik weet niet of de echte Vikingen vroeger ok zo creatief waren met hun haar.
Maar is de huidige films en series doen ze het heel goed.
Hierbij nog een mooie foto.
7-39.jpg
 

tijn

Zware baard
Ik ben weer aan het werk, erg druk hier in Breda, jazzfestival.
Ik heb er weer een vlecht ingezet.vlechten gaat steeds beter.
Bekijk bijlage 29163
Ha jawel het jazz festival, dat kan ik me nog herinneren van heeeeeeel lang geleden toen ik nog in Nederland woonde. Was altijd super gezellig. Het vlechten gaat je al goed af moet ik zeggen. Ik persoonlijk vind de baard mooier als hij gewoon los hangt maar tis wel een mooie vlecht.
 
Banner image
Top