Baard van Ardjan

Joep

Zware baard
Mooie snor ja! Zo zou ik hem ook wel willen. :)> (Y) (waarom hebben we eigenlijk wel een baard icoontje en niet een snor icoontje??)

Ik ben nu toch wel benieuwd naar de geheime goede tips van @Mrgourmet volgens mij heb ik het ergens gelezen, maar ben even vergeten waar. Linkje?

Ik heb zelf ooit Canyouhandlebar primary en secondary aangeschaft en hoewel er sommige op dit forum heel enthousiast over zijn ben ik dat niet. Het werd niets met mijn snor en dat spul, want er bleef geen snor over. Zodra ik het er insmeer trek ik mijn snorharen eruit, zo taai is dat spul, zelfs na enige minuten verwarmen met de föhn. Nu houd ik de snor maar kort, maar als ik naar de jouwe kijk....en ook naar andere snorren, dan denk ik, dat wil ik ook.
 

Texman

Koning Baard
Ik weet niet hoe ik het steeds doe; maar blijkbaar heb ik iets met ronde getallen! :):rolleyes:


Ardjan
Berichten: 3.000
Leuk bevonden: 8.000



Maar... 't is helaas maar voor korte duur zo blijkt, want inmiddels klopt het al niet meer :D:eek:
Gefeliciteerd, dit is weer een mijlpaal (Y)(Y)(Y) het streven is natuurlijk een "0" erbij ;);):D
Ook ik geniet altijd van je bijdragen.:)
 

Ardjan

Baardaap
Volgens "anderen" moet ik een stukje van m’n baard afhalen!
Ik vertik het; ik doe het niet! :)
Voor al het “moeten” van anderen, ben ik wat allergisch! :mad:

Ik hoor het aan, maar beslis zelf! zo heb ik besloten! :):D

P.S. het gaat met name om dames van 65 jaar en ouder! Die kunnen gewoon niet met hun tijd mee kennelijk! :D:eek:
 

Skaggy

Volle Baard
Volgens "anderen" moet ik een stukje van m’n baard afhalen!
Ik vertik het; ik doe het niet! :)
Voor al het “moeten” van anderen, ben ik wat allergisch! :mad:

Ik hoor het aan, maar beslis zelf! zo heb ik besloten! :):D

P.S. het gaat met name om dames van 65 jaar en ouder! Die kunnen gewoon niet met hun tijd mee kennelijk! :D:eek:

:D:D:D That's the Spirit Ardjan! (Y):)>
 
Banner image
Top