Baard trimmen of laten groeien?

Kevin1993

Stoppelbaard
Hey ,

Ik ben aan mijn eerste (hopelijk succesvolle poging) bezig om een baard te laten groeien.. gaat wel vrij traag dit is 6 weken, maar ik merk nu dat de zijkanten wat beginnen uit te steken (zie foto). Zou ik dit trimmen of gaat dit ten koste van de baardgroei? Of heb ik gewoon slechte baardgeneno_O hij is ook wat zachter van haartjes langs opzij is dit gewoon omdat hij niet vol genoeg is? alvast bedankt en een fijne donderdag! Gr
 

Bijlagen

  • 20211007_183448.jpg
    20211007_183448.jpg
    853,5 KB · Weergaven: 125
  • 20211007_183600.jpg
    20211007_183600.jpg
    733,4 KB · Weergaven: 123
Laatst bewerkt:

Fox

Zware baard
Als ik jou was, zou ik minstens voor 3 maand mijn scheer spullen opbergen en afwachten wat het wordt, dan pas kan je zien wat voor baard het wordt, geduld is het sleutelwoord
Grt Silver Fox
 

Giant

Zware baard
Ik sluit mij aan bij het advies van @Fox .
Minimaal 3 maanden geduld en dan zul je het resultaat zien. Geduld is moeilijk, ik weet het. Maar een baard heeft nu eenmaal een flinke tijd nodig.
 

Texman

Koning Baard
Hey ,

Ik ben aan mijn eerste (hopelijk succesvolle poging) bezig om een baard te laten groeien.. gaat wel vrij traag dit is 6 weken, maar ik merk nu dat de zijkanten wat beginnen uit te steken (zie foto). Zou ik dit trimmen of gaat dit ten koste van de baardgroei? Of heb ik gewoon slechte baardgeneno_O hij is ook wat zachter van haartjes langs opzij is dit gewoon omdat hij niet vol genoeg is? alvast bedankt en een fijne donderdag! Gr
Ha Kevin,
Welkom op ons leuke forum.
Je hebt geen slechte baardgenen integendeel (Y)(Y)(Y).
Je moet alleen wat geduld hebben en trimmen zou ik zeker de eerste 3 maanden niet doen.
Wat wel mag is een enkel uitstekend haartje inkorten en de lijnen van je baard mooi strak houden.
Hou ons maar op de hoogte van je vorderingen.
Succes Texman:)>
 
Hallo Kevin
Zoals de baardmannen hierboven al geschreven hebben scheer gerief langs de kant laten en doorsparen.. Ik weet het het vraagt geduld en moed maar het kan zeker beloond worden !!
Veel succes met je baardreis !
 
Hey ,

Ik ben aan mijn eerste (hopelijk succesvolle poging) bezig om een baard te laten groeien.. gaat wel vrij traag dit is 6 weken, maar ik merk nu dat de zijkanten wat beginnen uit te steken (zie foto). Zou ik dit trimmen of gaat dit ten koste van de baardgroei? Of heb ik gewoon slechte baardgeneno_O hij is ook wat zachter van haartjes langs opzij is dit gewoon omdat hij niet vol genoeg is? alvast bedankt en een fijne donderdag! Gr

Ha Kevin,

Welkom! Helemaal niet slecht voor 6 weken. Je dekking is ook best prima. Geef het inderdaad een maandje of 3 en dan moet het helemaal goedkomen!
 

Macx

Baardaap
Hey ,

Ik ben aan mijn eerste (hopelijk succesvolle poging) bezig om een baard te laten groeien.. gaat wel vrij traag dit is 6 weken, maar ik merk nu dat de zijkanten wat beginnen uit te steken (zie foto). Zou ik dit trimmen of gaat dit ten koste van de baardgroei? Of heb ik gewoon slechte baardgeneno_O hij is ook wat zachter van haartjes langs opzij is dit gewoon omdat hij niet vol genoeg is? alvast bedankt en een fijne donderdag! Gr
Ik vind het er heel goed uitzien, ook de wangen zien er veel belovend uit. Kleur is ook mooi.
 

Macx

Baardaap
Volhouden hé! die foto's van mij die horen niet op jouw topic, sorry Mischaap er ging wat mis, ik krijg de foto's er niet meer vanaf, wel de tekst die heb ik verwijderd.
 

Bijlagen

  • 2.jpg
    2.jpg
    492,3 KB · Weergaven: 16
  • 1.jpg
    1.jpg
    511 KB · Weergaven: 16
  • 3.jpg
    3.jpg
    593,3 KB · Weergaven: 16
  • 7.jpg
    7.jpg
    496,6 KB · Weergaven: 16
  • grijze-baard-017.jpg
    grijze-baard-017.jpg
    90,8 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Banner image
Top