Baard tips.

GerrietLubben

Stoppelbaard
Goedenavond mede baardmannen,

Sinds 25 augustus heb ik mijn baard laten staan om te kijken wat voor baard groei ik heb en of ik een mooie lange volle baard kan creëren Ik zal foto’s bij het bericht doen.
Nu sta ik in twijfel of hem de lijnen te laten doen door een barbier zodat ik het daarna zelf kan bijhouden kan dit al?
en wat voor baardverzorging gebruiken jullie?? En hebben jullie nog tips?

Mvg
Gerriet
 

Bijlagen

  • IMG_6761.jpeg
    IMG_6761.jpeg
    952,6 KB · Weergaven: 59
  • IMG_6762.jpeg
    IMG_6762.jpeg
    1 MB · Weergaven: 58

Texman

Koning Baard
Goedenavond mede baardmannen,

Sinds 25 augustus heb ik mijn baard laten staan om te kijken wat voor baard groei ik heb en of ik een mooie lange volle baard kan creëren Ik zal foto’s bij het bericht doen.
Nu sta ik in twijfel of hem de lijnen te laten doen door een barbier zodat ik het daarna zelf kan bijhouden kan dit al?
en wat voor baardverzorging gebruiken jullie?? En hebben jullie nog tips?

Mvg
Gerriet
Ha @GerrietLubben,
Welkom op ons leuke forum :).
Je hebt in een korte tijd al een hele mooie baard gekregen (Y)(Y)(Y).
Je baard is nu nog iets te kort om naar een barbier te gaan dus wacht nog even.
Ik vind dat de lijnen er nu redelijk goed in zitten.
Mocht je toch naar de barbier gaan let er dan op dat hij je halslijn niet te hoog zet want dat wordt nogal is gedaan en dat staat niet mooi.
In het begin heb je niet zoveel baardverzorgingsproducten nodig maar baardolie is wel aan te bevelen.
Als je baard wat langer wordt kan je daarbij ook nog baardbalsem gaan gebruiken.
Wat wel belangrijk is ga een goede baardshampoo gebruiken. De gewone haarshampoo is niet geschikt voor je baard.
Texman :)>
 
Ha @GerrietLubben,
Welkom op ons leuke forum :).
Je hebt in een korte tijd al een hele mooie baard gekregen (Y)(Y)(Y).
Je baard is nu nog iets te kort om naar een barbier te gaan dus wacht nog even.
Ik vind dat de lijnen er nu redelijk goed in zitten.
Mocht je toch naar de barbier gaan let er dan op dat hij je halslijn niet te hoog zet want dat wordt nogal is gedaan en dat staat niet mooi.
In het begin heb je niet zoveel baardverzorgingsproducten nodig maar baardolie is wel aan te bevelen.
Als je baard wat langer wordt kan je daarbij ook nog baardbalsem gaan gebruiken.
Wat wel belangrijk is ga een goede baardshampoo gebruiken. De gewone haarshampoo is niet geschikt voor je baard.
Texman :)>
Hey vraagje welke olie, shampoo,balsem enzo zou je aanraden
Groeten
Gio
 

tijn

Zware baard
Allereerst welkom op dit oh zo leerzame en ook zeker gezellige forum. In een korte tijd heb je naar mij idee al een mooie baard gekweekt. De barbier zou ik nog even overslaan, want die haalt er wat van af he hahaa.
En om je vraag te beantwoorden over welke spullen te gebruiken. Tsja das lastig om dat voor iemand anders te beslissen. Wat ik fijn vind vind jij mischien weer helemaal bagger. Ik zou zeggen kijk eens op bijvoorbeeld mijnbaard.nl Daar hebben ze een heleboel spullen met genoeg beschrijvinen en bevindingen van andere baardbroeders. Ik zou het idd wel beperken tot een olie en een baardshampo of zeep. En dan natuurlijk een kam en of borstel hahaha. Er komt heel wat bij kijken om een mooi verzorgde baard te hebben. Nou sucses en hou ons op de hoogte.
 

Texman

Koning Baard

Texman

Koning Baard
Banner image
Top