baard reis

Dank je! ik denk er wel over om mijn snor weer terug te laten groeien. kreeg er complimenten over. maar ja de vrouw he haha
[DOUBLEPOST=1517083042][/DOUBLEPOST]dit was voor de barbier86D00111-AF71-4220-9A02-919A2EED1C77.JPG
 

RCM

Baardaap
Nu ga ik toch een beetje de zeurpiet uithangen :D. Ik vind dat de barbier je teveel gekort heeft ( tenzij dit je plan was ). Je hebt al niet zo'n enorme baardgroei, en toch wordt er 'flink' aan gesnoeid de hele tijd. Je hebt nu onderhand nog minder dan in je 1ste maand, zonde! Als je nu alleen de lijnen had laten doen, dan had je al die weken niet voor niks gespaard. Belangrijkste is uiteraard dat jezelf tevreden bent! :)>(Y)
 
Laatst bewerkt:

TMG1961

Baardaap
Ik vind het persoonlijk beter voor dan na het bezoek aan de barbier. Waarom heb je bijna alles laten weghalen?
 
Nou ik vondt het dus ook beter voor dan na, Ik houdt het wat langer dan dat hij afgehaald heeft. De lijnen houdt ik gewoon aan om het bij te houden. Ondanks dat ik aangaf dat ik zoveel mogelijk wilde behouden.
 

RCM

Baardaap
Fijn dat je dat zelf ook ziet. Geen reden meer om komende maanden naar de barbier te gaan. Doe je dat wel dan haal je je doel nooit! :)>
 

Kale666man

Baardaap
Hee buur .
Ja net wat Roy zegt,helemaal mee eens en sorry nog voor het wat late antwoord.
Maar goed,beter laat dan vergeten.
Succes (Y)
 
  • Like
Reactions: RCM

DNA76

Baard
Door te proberen leer je bij natuurlijk. Ik zou toch de raad van de vele forumleden ter harte nemen en een tijdje het barbierbezoek uitstellen. Vrouwlief draait meestal wel bij eens ze merkt dat het menens is. :)>
 
Ga je nog altijd voor die balbo stijl of heb je ondertussen iets anders in gedachte?
de balbo was de bedoeling, maar we kwamen erachter dat er net gaten zaten waar de haar nog verder moest. dan zou een ringbaard een optie zijn. maar die wilde ik niet, dus had hij het wat ingekort. helaas iets te veel. ik hou het bij maar laat het wel langer groeien. snor ga ik bijhouden door het omlaag te kammen en stukjes wegknippen wat over mijn lip groeit. dus ik denk erover mijn snor langer te laten en mijn baard, op een kort / middle lengte houden.
 

Kale666man

Baardaap
Dat heb je netjes gedaan en gezegd Gerard.
JA afblijven en gewoon zoals bij de meeste geduld hebben wat voor vele toch niet meevalt
TOP.(Y)
 
Al eens geprobeerd van een 4tal maanden je groei een kans te geven?
Of is dat omdat je barbier er weinig succes in ziet?
ik ben van de barbier uitgegaan. ik laat het nu gewoon weer wilt groeien. wat ik eruit had begrepen, was dat ik op mijn kaken waar de balbo eindigde kale plekken had. dat zou dan een scheve balbo opleveren. ik dank dat ik maar voor een hybride varian ga. iets lager op mijn wangen en afblijven verder. ik mis mijn snor nog het meest haha.
[DOUBLEPOST=1517474875][/DOUBLEPOST]nou ik ga bij deze voor de halve yeard. (op mijn lijnen na).
Snor zal ik over mijn lippen wegknippen en scheiden van mijn vrouw. (als ze er niet mee eens is).
Ik heb al laten weten dat de Koi bij mij blijven en een van de kitten. als ik Twinkie zat ben, maak ik van haar wel en katvis :p
 
Heren, ik heb het hellaas moeten afscheren ivm projecten die ik moest lopen voor mijn werk. ECHTER positief nieuws, de vrouw is overstag gegaan, als ik mijn haren iets langer laat groeien, dan zou ze de baard vergeven. ik heb inmiddels mijn ontslag ingediend en heb een baan in Rosmalen gekregen waar ik net zo goed betaald wordt en geen gezeik van klanten krijg :).
 

dijkie

Zware baard
Zo dat is heftig wat je zoal mee maakt, ik had je al een tijd gemist.
Maar fijn dat je een baan hebt gevonden en weer aan een nieuwe baardreis kan beginnen.
Ik wens je veel succes.
 

RCM

Baardaap
Daar issie weer, fijn dat je er weer bent. En nu maar laten groeien dan zonder enig excuus... succes. (Y)
 

Texman

Koning Baard
Ook van mij welkom terug op het forum.
Fijn dat je een andere baan gevonden hebt met minder gezeur aan je hoofd.
Leuk ook dat je vrouw nu je baard wel ziet zitten.
Succes Texman:)>
 
Banner image
Top