baard reis

Weeble

Volle Baard
Wat de prof zegt, laten groeien en kijken wat het wordt.
Anders kun je ook een goatee rocken!:)

Famous-Goatee-Beard-Styles.jpg
 
Ja, dat zou ook eventueel een optie zijn! Hoewel ik er zelf geen fan van ben. Maar wie weet staat het me wel zo goed dat ik mijn woorden inslik. Ach we zien het wel! (Misschien meedoen aan de yeard)
[DOUBLEPOST=1511863454][/DOUBLEPOST]Ik verwacht wel een volle baard te kunnen groeien, het is alleen de lengte die het moet bepalen. En anders een van Dyke? Of als Robert Downey lijkt me wel een leuke variant.
 

RCM

Baardaap
Nog even een tijdje laten groeien en dan inderdaad kijken wat de mogelijkheden zijn. Zoals Robert Downey gaat je wel lukken... veel succes gewenst! (Y)
 

Kale666man

Baardaap
Ja blijft 1 van de beste films ooit gemaakt en geen nepverhaaltjes.
Maar hij lijkt wel een beetje op Al.
Is toch ook een compliment voor hem .
 

Kale666man

Baardaap
Ja dat snap ik ik vind het ook mooidat stukje in die kamer ze vader zegt wantrouw niet altijd je vijanden maar je vrienden dat vergeet ik nooit.
[DOUBLEPOST=1512586106][/DOUBLEPOST]Is vaak zo,maar niet jij hoor maat,vanavond til ik ik je op de troon van zware baard,en dat beloof ik .
 
oke, afgelopen zaterdag even langs de barbier (ja te vroeg). en ik heb het flink in laten korten, plus lijnen laten trekken. waarom? mijn nichtjes doop had ik gisteren en ben daarvoor door weer en wind gegaan. moet er wat voor over hebben om de favoriete oom te zijn :p enfin, mijn reis is dus een paar weken ingekort, maar mijn ahum baardje is nu wel gelijkmatiger :p nu blijf ik er van af de komende maanden, tot ik weer eens naar de kapper moet. door het snoeien zie ik wel dat er meer potentie inzit dan dat ik ik eerder had verwacht!
 

RCM

Baardaap
Oke dan! Ten eerste gefeliciteerd met de doop van je nichtje, en ten tweede gefeliciteerd met het inkorten van je baard vanwege een doop :p!! En met baard zou je zeker een minder favoriete oom zijn, wellicht zal je nichtje je het over een aantal jaren wel kwalijk nemen waarom jij die oom bent die zodanig zijn baard moest inkorten en daardoor juist lijkt op alle anderen. Mijn mening: domme actie :D, dit had je best anders kunnen oplossen. Maar desondanks wens ik je komende maanden heel veel succes en hoop ik voor je dat er op korte termijn niet weer een 'feestje' is! (Y)

PS: Je mag het resultaat trouwens wel even showen hier hoor!! :)
 

RCM

Baardaap
Ik hoop dat de barbier daar niet het volle pond voor gevraagd heeft, ik had het namelijk voor de helft gedaan ;). Ziet er allemaal mooi verzorgd uit, evenals je kapsel. Nu dus komende 6 maanden vanaf blijven, anders ge je je doel nooit halen. :)(Y)
 
nah twee tientjes haha, ik laat het nu ook de vrije loop! maar nu heb ik voor mijzelf wel een beetje een beeld of een volle (korte) baard mogelijk is :)
 

Kale666man

Baardaap
En nou klaar der mee pony.
Afblijven en net wat RCM zegt voorlopig 6 maanden.
Anders zijn we genoodzaakt je vast te binden en jezolang laten zitten.
Kom op man,groeien met dat ding
 

DNA76

Baard
Proper en verzorgd man. De lijnen staan er nu dus enkel bijwerken en de baard zijn gang laten gaan! Met vind ik alvast beter dan zonder ... Het geeft je iets meer "style".
 
Banner image
Top