baard reis

Dag allen, ik had in het verleden hier al op het forum gezeten, maar ik kon niet meer aanmelden. (was via fb). Echter heb ik deze maand alles afgeschoren en ben opnieuw begonnen! tot eind dit jaar laat ik er niks mee doen. zoals je ziet, helemaal kaal! ik zal vanavond een serie plaatsen van elf dagen oud. (vandaag dus). beetje achtergrond info, ik kan geen haar op mijn wangen groeien, gelukkig is dat verbeterd nadat ik een paar maanden niet had geschoren. tips zijn welkom! ook heb ik nog geen idee wat voor baard mij zou staan, dus als iemand een idee heeft laat het maar horen!
 

Bijlagen

  • IMG_0668.JPG
    IMG_0668.JPG
    296,4 KB · Weergaven: 194
  • IMG_0669.JPG
    IMG_0669.JPG
    282 KB · Weergaven: 197
  • IMG_0670.JPG
    IMG_0670.JPG
    289,6 KB · Weergaven: 187

RCM

Baardaap
Zo zeg, dat is nog eens blanco zeg :D. Maar nu al 11 dagen, dan zitten erop zijn minst al een paar stoppels op, ga maar eens tellen :p...
Het einde van het jaar is niet zo heel lang meer, ik zou er iets langer geduld voor hebben, ondanks dat je niet weet welk model of wat dan ook. Tja, wat zal jou staan, ik zou het ook niet weten... Volg je gevoel en doe vooral wat je zelf wilt. De enige goede tip die ik in dit stadium kan geven is VOORLOPIG LATEN GROEIEN ZONDER TE SNOEIEN!!

Succes ermee, gaat vast helemaal goed komen!! :)>(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Welkom terug op het forum. Sluit me aan bij RCM, zou het een maandje of 5-6 geven, zeker als je wat minder baardgroei hebt. Dus groeien en iet snoeien :D
 

Hapmans

Baard
welkom!!zoals men bovenbuurman al zegt afblijven en laat groeien. 3maanden niks aan doen en dan heb je een redelijk beeld(Y):)> succes en veel plezier met je baardreis gaat goed komen!!!!
 

Glenn

Baard
Is al meermaals gezegd...Geef het zijn tijd en dan zul je zelf wel merken welke stijl het beste bij je past.
 
Nou dit zijn ze van vandaag. ik was het gisteren vergeten haha.
Ik laat de maand variant wel weer zien als het zover is!Zal ik wel de nek wegscheren, of is dat nog een no go?
 

Bijlagen

  • IMG_0695.JPG
    IMG_0695.JPG
    213,4 KB · Weergaven: 175
  • IMG_0696.JPG
    IMG_0696.JPG
    227,2 KB · Weergaven: 173
  • IMG_0698.JPG
    IMG_0698.JPG
    230,8 KB · Weergaven: 162

RCM

Baardaap
Vergeten is menselijk, geen enkel probleem dus ;). Je nek weg scheren, amai zeg, dat wordt bloederig en pijnlijk :D.

Voorlopig helemaal NIETS scheren komende MAANDEN!!!

Heel veel succes gewenst!! :)>(Y)
 

DNA76

Baard
Welcome back. Alles is reeds gezegd hierboven. Geef het een paar maand en beslis dan wat je ermee doet. Succes alvast en hou ons op de hoogte.
 

Kale666man

Baardaap
Welkom buurman vanuit vlijmen en afblijven afblijven en nog eens afblijven,en je spiegel wegdoen of er niet meer in kijken,komt vanzelf,ik was ook onzeker maar hier trekken ze je er wel doorheen
 
bedankt! nog een paar dagen voor ik een foto upload :)
[DOUBLEPOST=1511610849][/DOUBLEPOST]nou het ziet er in elk geval voller uit, een kant van mijn snor / baard sluit nog niet helemaal aan, maar ik zie de valusharen wel donkerder worden!
kan het voorkomen dat je baard twee kleuren heeft? ik zie hier en daar blonde plukken tussen schieten die net zo dik zijn als de anderen. (nee geen ontkenning in grijs worden).
 

TMG1961

Baardaap
Je kan meerdere kleuren haar in je baard hebben. Je baard kan zelfs een totaal andere kleur hebben dan je hoofdhaar. Ik ben oorspronkelijk roodharig maar in mijn baard vind je momenteel, rood, wit, grijs en zwarte haren. Meeste zijn grijs/wit.
 
bedankt! ja ik heb wel gehoord dat het in de genen zat dat je een rode baard kon hebben, maar zelf blond of donker bent. maar nooit van plukken blond bij een zwarte ahum bos..
 
Maand is bijna voorbij, dus hierbij nieuwe fotos! Dis is dus van een maand F5F43F6F-A9E4-43FD-8B76-010E396BC465.jpeg C7A2D334-F0C4-459C-BFEB-206BEEBEAA2C.jpegE24E9BDC-9931-45E1-84C2-FB974F857ECC.jpeg35DB1F38-29E3-402C-8D4B-F9900E821304.jpeg
[DOUBLEPOST=1511858030][/DOUBLEPOST]Ik persoonlijk zie niet veel vooruitgang, maar dat zal volgende maand wel anders zijn, potentie? Afwachten mAr, hopelijk komen er meer haren door.
 

Bijlagen

  • 282A5735-1B3F-4F77-A766-ADCB63AF28A3.jpeg
    282A5735-1B3F-4F77-A766-ADCB63AF28A3.jpeg
    251,5 KB · Weergaven: 22

TMG1961

Baardaap
Er is toch duidelijk verschil te zien met de laatste foto's. De wangen is kwestie van geduld, je bent pas 1 maand onderweg en bij sommige duurt het gewoon wat langer.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik zie toch duidelijk progressie. Of de wangen zich gaan vullen weet ik niet, maar laat nog maar even groeien, dan kun je altijd nog overgaan naar een goatee.
 
Banner image
Top