Baard raadsel

Otterbeard

Stoppelbaard
Hee baarden,

Na 31 jaar ben ik is aan het kijken of ik er wat meer mee kan dan na een paar weken weer te kortwieken.
op de wangen en langs de kaak gebeurt er niet zoveel, maar vraag me toch wel af of ik hier nog wat mee kan!
tips advies van jullie experts zijn welkom! :D

Dit is na 1 maand niks aan gedaan.
20210213_122527.jpg 20210213_122507.jpg 20210213_122616.jpg 20210213_122557.jpg
 

Amens

Baard
Geduld is het toverwoord. Mijn baardgroei is ook niet zo vol als ik zou willen, daarom vaak afgehaakt. Nu weer opnieuw begonnen aan een baardreis.
Ik ben nu in week 5 (https://baardforum.nl/threads/nieuwe-poging.3665/) en merk dat er nog vanalles in ontwikkeling is. De tip die vaak wordt gegeven: Laat alles minimaal 3 maanden staan en ga dan kijken wat je mogelijkheden zijn.

Succes en let it grow!
 

zenn

Zware baard
Nu nog 2-3 maanden erbij optellen, en dan pas nog een keer kijken wat je er mee kan doen...
 

Otterbeard

Stoppelbaard
2 weken verder, en dank voor de input van hiervoor nog!
Ik heb alles met rust gelaten en ben wel tevreden met de voortgang van het kin gedeelte
Beide zijkanten hebben wat groei vertoond in lengte maar kwa aantalen lijkt het gewoon niet zoveel te zijn.

Wat denken jullie....doorgaan met die zijkanten haha?:D

20210226_134148.jpg 20210226_134247.jpg 20210226_134355.jpg
 

Amens

Baard
Het lijkt er niet op dat je zijkanten op korte termijn nog gaan vullen. Je kin begint zich wel aardig te vullen, dus misschien voor nu werken met wat je hebt.
 

Texman

Koning Baard
2 weken verder, en dank voor de input van hiervoor nog!
Ik heb alles met rust gelaten en ben wel tevreden met de voortgang van het kin gedeelte
Beide zijkanten hebben wat groei vertoond in lengte maar kwa aantalen lijkt het gewoon niet zoveel te zijn.

Wat denken jullie....doorgaan met die zijkanten haha?:D

Bekijk bijlage 18707 Bekijk bijlage 18708 Bekijk bijlage 18709
Ik zou voorlopig doorgaan met je kin en je snor want dat ziet er goed uit (Y).
Je wangen vertonen zo weinig groei dat ik ze schoon zou houden.
Wellicht dat het over een tijdje wel lukt dus geef niet op :)(Y)
 
Je wangen en kaaklijn zijn duidelijk je zwakke punt. Het verbaast me dat na 1 maand dat nog weinig haartjes te bespeuren zijn. Je snor en kin gaan al wel lekker!
 
Niet iedereen heeft het geluk van een volle baardgroei...

Lekker laten groeien en roeien met de riemen die je hebt !

Klopt helemaal. Soms komt het ook op een wat latere leeftijd, maar gezien zijn leeftijd (31) lijkt een volle baard niet realistisch. Gewoon lekker laten doorgroeien, ben benieuwd naar maand 3!
 

zenn

Zware baard
Dat word een heuse 'Van Dyke' stijl als ik het zo zie. :D

6._Van_Dyke_beard_with_long_sideburns_and_shav.width-800.jpg
 
Banner image
Top