Baard poging gedoemd tot mislukken?

Rothbeard62

Volle Baard
Wat een mooie ontwikkeling! Die baard staat je echt heel goed, De zijkanten komen altijd na en groeien meestal het langzaamst. Daarvoor heb je gewoon wat geduld nodig. Logisch dat je complimenten krijgt! En over baardproducten: als je die niet nodig hebt, prima! Geen enkele reden om daarmee te beginnen, wees blij dat je huid ze niet nodig heeft! :)(Y)(Y)
 

Bart1986

Baard
Inmiddels zo'n 2 weken later. Vanaf de voorkant lijkt het zowaar al wat. Zijkant moet nog wel wat bij. Dit was gisteren mijn eerste foto van mijzelf op de sociale media kanalen sinds het begin van mijn baardreis. Vanwege de Corona zie je verder niemand natuurlijk, dus dat was voor veel mensen een hele schok!

Maar veel positieve reacties gehad en dat ik hem moest houden.
Daar denken ze thuis nog steeds anders over, maar we zien wel waar het schip strand. Overigens nog steeds geen gebruik van olie of iets dergelijks, ook nog geen jeuk gehad.
Bekijk bijlage 15691
Wat een verschil! Staat je super (Y) (Y)
 

Carlstein11

Volle Baard
Het gaat goed:)> nu volhouden.
En een bezoekje aan een goede is zeker de moeite waard om eens te kijken welke style hè best bij je past. Maar baardloos kan echt niet meer (Y)
 

Venderwel

Stoppelbaard
Goedemiddag, poosje geleden al weer. Druk gehad met baard laten groeien, tot vandaag. Vandaag namelijk naar de barbier geweest, was ook wel nodig hoor. Even een foto'tje van voor en na.

102432311_10222726430729962_3118077348440702976_o.jpg

Knapt er wel van op geloof ik. Hahaha. Al vind ik het aan de zijkanten wel weer wat dun.En mijn kin schijnt zo door, maar ik zie dat wel bij meer baarddragers.
 

Texman

Koning Baard
Goedemiddag, poosje geleden al weer. Druk gehad met baard laten groeien, tot vandaag. Vandaag namelijk naar de barbier geweest, was ook wel nodig hoor. Even een foto'tje van voor en na.

Bekijk bijlage 16172

Knapt er wel van op geloof ik. Hahaha. Al vind ik het aan de zijkanten wel weer wat dun.En mijn kin schijnt zo door, maar ik zie dat wel bij meer baarddragers.
Ik zal heel eerlijk zijn. De barbier heeft het voor mijn gevoel net iets te kort gedaan vooral je snor want die was mooi vol aan het worden.
Een ramp is het echter niet want het ziet er netjes uit en je kan er weer even tegen;).
Als je de volgende keer weer naar de barbier gaat laat het dan even weten dan geef ik je wat tips.:)
Texman :)>
 

Joep

Zware baard
Ik haak nu pas in, had deze even gemist. Ik moet zeggen dat ik wel enorm heb gelachen aan het begin van jouw topic :D

Je ziet er met baard een stuk beter uit, dat staat vast. Ik vind het jammer dat je naar de barbier geweest bent, maar het is geen ramp, want met jouw baardgroei groeit het snel weer aan. Misschien was het voor het barbier bezoek iets rommelig, maar dat is een fase waar je even doorheen moet. Nou....niets moet natuurlijk, je moet vooral doen waar jij jezelf het beste bij voelt, maar ik denk als je de baard nog groter laat worden dat het nog mooier staat.

Succes met je baardreis :)> (Y)
 

Venderwel

Stoppelbaard
Ik zal heel eerlijk zijn. De barbier heeft het voor mijn gevoel net iets te kort gedaan vooral je snor want die was mooi vol aan het worden.
Een ramp is het echter niet want het ziet er netjes uit en je kan er weer even tegen;).
Als je de volgende keer weer naar de barbier gaat laat het dan even weten dan geef ik je wat tips.:)
Texman :)>
100 punten met je eens hoor, vooral de zijkant is me ook te kort. Zal ik morgen nog even foto van doen. Toegegeven, ik heb ook niet zelf goed aangegeven wat ik wou. Zoiets als: doe maar een frisje... :)
 

tijn

Zware baard
Nou is toch al aardig aan het lukken de baard. Mischien tijd om de titel te veranderen.
Gaat lekker hoor de baard. En tsja de eerste keer bij mijn barbier bezoek was de baard bijna helemaal weg( waar de barbier nu nog "nachtmeries" van heeft), dus het valt bij jou wel mee vind ik . Nu gewoon laten groeien
 

Venderwel

Stoppelbaard
Laat ik mijn mening over de barbier maar niet geven en zeggen, dat ik het met @Texman eens ben om het fatsoenlijk te houden.

(…wat een amateur is die kerel en waarom verpest hij een prima baard en zeer mooie snor…:mad:)

Aannames....aannames, het was een dame in dit geval. Bij mijn herenkapper werken niet alleen heren. Maar goed nogmaals, ik heb zelf ook niet goed aangegeven wat ik wilde, dus het is niet helemaal haar schuld. Meeste mannen hebben zo'n korte baard natuurlijk, dus ik denk ook dat zij die aanname deed.
Al lang blij dat ze het rond de kin wel lang gehouden heeft.
 

LeonE

Baard
Tof hoor je baard. Ik zie ook wel dat de barbier er iets meer van af heeft gehaald als dat had gehoeven. Omgekeerd, als je niet je baard voor die tijd had gezien en alleen het eindresultaat ziet het er gewoon goed uit. En het kan alleen maar beter worden met de tijd. Jouw baardgroei is trouwens, als ik het vergelijk met die van mij, ongelooflijk snel, dus die lengte zal je er zo wel weer bij hebben. En zoals anderen voor mij ook al hebben gezegd. Met baard staat je heel goed. Echt veel beter dan zonder.
 
Banner image
Top