Baard permanent verven

trippie070

Stoppelbaard
Beste heren,

Ik zit met een vraag en dat is of het mogelijk is om je baard permanent donkerder te verven.
Me baardgroei is vol dit is geen probleem, het probleem is dat me baard een rode glinster krijgt zodra het in de zon komt.
Het haar op me hoofd is donkerblond.
Omdat de kappers nu gesloten zijn kan ik hier geen navraag doen.
Dus mijn vraag is, is het mogelijk om me baard permanent donkerblond te verven ipv de rode glinster door de zon
Dus ook zodra ik het scheer dat me baard donkerblond is ipv een rode glinster.

Alvast bedankt.
 

zenn

Zware baard
Ketterij! Wees trots op de baard die je heb, ongeacht de kleur.

Permanent blond; nee, je zal de uitgroei bij moeten houden. Het rood komt terug zodra je baard langer word.
En niet vergeten; je zal de kleur moeten matchen met je hoofdhaarkleur, welke behoorlijk lastig zal worden
 

Texman

Koning Baard
Het permanent donkerblond verven van je baard is niet mogelijk want baardhaar groeit met de eigen kleur weer uit.
Je kan je baard wel verven maar dat zal je steeds opnieuw moeten doen.
Ik ben geen voorstander van het verven van je baard. Haarverf is chemische rotzooi dat slecht is voor je huid en voor het milieu :confused:
Niet doen dus.
 

Laurent1965

Zware baard
Ik heb ME baard nog nooit geverfd, omdat ik ME baard zo mooi vind. ME vrouw en ME zoon zijn het hier mee eens. Dus ik zou ME geen zorgen maken....:D
(Y)(Y)
[DOUBLEPOST=1612084647][/DOUBLEPOST]Heb die fout ook eens in een vorig leven gemaakt, ( het verven dan..,), moet iedereen zelf weten, de uitgroei gaat echter heel snel, waardoor je het steeds moet bijkleuren, de boel wordt steeds donkerder, bij mij zwart indertijd, waardoor het contrast met de uitgroei alleen maar groter.wordt. De enige manier die er dan nog is, is rigoureus opnieuw beginnen.
Daarnaast is Just for Men, baard, feitelijk de enige die geschikt is, haarverf pakt niet omdat de haarstructuur anders is, deze Baardverf is heel agressieve verf, chemische troep ook nog eens, die er niet zomaar uit te wassen is.
Voor je het weet loop je erbij als....:eek:
Ik zou zeggen, NIET DOEN!
 
Laatst bewerkt:

Diederik

Volle Baard
Nou [mention]trippie070 [/mention] het is duidelijk geloof ik hè?

Niet doen (alhoewel ik ook weleens vluchtig gedacht heb ‘zou ik dat blond eens wegwerken en m’n baard wat donkerder maken’, waarna ik direct het uitgroei-verhaal
van [mention]Laurent1965 [/mention] bedacht)
 
B

BrotherBeard75

Guest
Permanent verven? Dat wil zeggen, om de 2 a 3 weken chemische rommel in je baard smeren...gewoon omdat je de kleur van je baard in de zon wat te min vind?
Niet doen man!
Iedereen heeft zijn eigen baardstijl, en zijn eigen kleur.
En zeker als jij dan ook nog eens vol is van groei.
Afblijven zou ik zeggen.
 

OerWout

Baard
Zoiets? (uitwasbare blauwe verf, ooit voor dochterlief gekocht, doet het nu af en toe leuk als baardverf, blijft een paar dagen zitten)
Dit was van een vorige poging tot baard. Bij genoeg bijval hier, kan ik altijd mijn baard wel weer verven. Voor het goede doel. IMG_20210213_063700.jpg
 
Banner image
Top