Baard olie vs baard balsem

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik bemerk hier op ons forum steeds meer de neiging om de producten met extravagante geuren en onnatuurlijke toevoegingen niet meer aan te schaffen en velen, waaronder ikzelf, lijken tevreden te zijn met een stuk Aleppo-zeep en enkele HA-baardverzorgingsproducten.
Verstand komt met de jaren, maar het kan ook door de ervaring komen.:)>
 

Eric65

Baard
Ik bemerk hier op ons forum steeds meer de neiging om de producten met extravagante geuren en onnatuurlijke toevoegingen niet meer aan te schaffen en velen, waaronder ikzelf, lijken tevreden te zijn met een stuk Aleppo-zeep en enkele HA-baardverzorgingsproducten.
Verstand komt met de jaren, maar het kan ook door de ervaring komen.:)>
Dan mag ik me dus gelukkig prijzen dat het verstand na iets meer dan 2 maanden al is gekomen. Beloofd nog wat te worden dan de komende tijd.
Als dit stuk zeep wat ik nu op heb zal ik de Aleppo zeep eens proberen. :)
 

Gunter

Baard
<kuch> Jotunns brew </kuch>

:D

Een week of twee geleden de mogelijkheid gehad om deze te ruiken en in mijn baard te kneden, ik weet niet of het in de categorie extravagante geuren valt (voor mij wel).

De wel of niet natuurlijke producten, ik vind dat toch lastig allemaal. Ten eerste, als ik zo de ingrediënten lees, lijkt het allemaal natuurlijk. Maar iets moet toch deze geur maken. Of dat allemaal wel zo natuurlijk is, ik vraag het mij af.

Daarnaast, is een niet natuurlijke toevoeging aan een product meteen slecht voor je baard? Ook daar twijfel ik over. Ik hoop de komende jaren dus nog een stuk wijzer te worden door zelf te ontdekken. (Y)
 

Gunter

Baard
Ik vind het heerlijk Jotunns Brew, ik ben vergeten erbij te zetten dat ik ondertussen de olie heb en ook de beardbalm heb aangeschaft na het proberen. Heerlijk, en ik zie voor mijzelf geen reden voor géén dagelijks gebruik.

dit als toevoeging... :)
 

Yainderidoo

Zware baard
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmheerrrrrrrrrrlijk Jotunns Brew.....mmmmmmmmm. Ik moet nodig even nieuwe bestellen!! De geur is als van Nag Champa! Heb ik ook wierook van.....ook heel lekker natuurlijk ;););) Deze geur is bekent over heel de wereld....iedereen herkent het vaak direct als "oosters".

Nag-Champa-wierook-15-gram_product.jpg
 

Blokkie

Baard
Misschien heb ik m gemist maar hoe is de Jelly beard oil bevallen ?? klinkt namelijk wel als intressant spul ??
 

Eric65

Baard
Er wordt zelfs al gedacht over een @Eric65 baardolie en baardbalsem met jouw geur! :D
Misschien heb ik m gemist maar hoe is de Jelly beard oil bevallen ?? klinkt namelijk wel als intressant spul ??
ik vind Jelly Beard te vet. Substantie lijkt een beetje op vloeibaar bak boter. Bij mij geeft het ook geen ‘hold’ aan de baard. Heb nog een zowat vol flesje staan, kun je zo hebben om te proberen.
 

Blokkie

Baard
ik vind Jelly Beard te vet. Substantie lijkt een beetje op vloeibaar bak boter. Bij mij geeft het ook geen ‘hold’ aan de baard. Heb nog een zowat vol flesje staan, kun je zo hebben om te proberen.
Nou dat wil ik wel :) Is het een idee dat ik mn adres via een pm stuur en dat je dan de evt verzendkosten doorstuurt dat ik die kan overmaken . Ben wel nieuwsgierig en als je er verder toch niets mee doet .
 
Banner image
Top