Baard olie Shea butter

Niels

Baard
Ik heb vandaag baardolie van de kruitva't gehaald. Dit is op basis van shea butter iemand hier ervaring mee. Ik lees het meest over joboba olien

Al vast bedankt voor de reacties
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Eersdte keer dat ik er van hoor, maar voor de prijs hoef je het duidelijk niet te laten :eek:

https://www.kruidvat.be/nl/kruidvat-originals-baardolie/p/3918881

iTpzWvS.jpg
 

Weeble

Volle Baard
Grappig, nooit geweten dat ze een eigen merk baardolie hebben
@Niels staan de ingrediënten vermeld op het flesje? Kun je daar misschien een foto van maken?
 

Niels

Baard
zal ff fototje regelen. Volgens mijn vrouw stinkt hij wel. Morgen ga ik na de tuinen
voor joboba olie amandel olie en een geur olie. mag me vrouw zelf de geur kiezen.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik heb vandaag baardolie van de kruitva't gehaald. Dit is op basis van shea butter iemand hier ervaring mee. Ik lees het meest over joboba olien

Al vast bedankt voor de reacties
Dat is onmogelijk. Shea butter is een hard materiaal qua substantie te vergelijken met uitgedroogde pindakaas, dus dat moet in olie (maar welke?) zijn opgelost. Waarschijnlijk is het een vat olie, waar ze een erwt shea butter ingegooid hebben. Morgen ga ik het bij het Kruidvat bekijken.
 

Niels

Baard
20161018_204242.jpg
[DOUBLEPOST=1476816927][/DOUBLEPOST]De foto is te groot hier de ingredienten
Caprylic/capric triglyceride. shea butter. ethyl esters. Butyrosperum parkii oil. Dicprylyl ether. Canolaoil. Parfum. Tocopherol. Heluanthus annuus deed oil. Citrics acid
 
Banner image
Top