Baard laten staan ?

Rikk2511

Stoppelbaard
Ik wil al een tijdje me baard laten groeien maar zoals jullie kunnen zien heb ik niet echt een volle baard. Wat zouden jullie doen en wat zijn jullie meningen erover? Laten groeien of heel gauw scheren

Dit is van ongeveer 2 a 3 weken
 

Bijlagen

  • 20211006_202015.jpg
    20211006_202015.jpg
    773,4 KB · Weergaven: 101
  • 20211006_202022.jpg
    20211006_202022.jpg
    687,9 KB · Weergaven: 98
  • 20211006_202028.jpg
    20211006_202028.jpg
    754,1 KB · Weergaven: 94
  • 20211006_202033.jpg
    20211006_202033.jpg
    736,5 KB · Weergaven: 97
Laatst bewerkt:
Ik wil al een tijdje me baard laten groeien maar zoals jullie kunnen zien heb ik niet echt een volle baard. Wat zouden jullie doen en wat zijn jullie meningen erover? Laten groeien of heel gauw scheren

Dit is van ongeveer 2 a 3 weken
@Rikk2511 mijn advies: scheerspullen opruimen op een plek waar je ze niet voor het grijpen hebt..een maand of 3 alles laten groeien. Je hebt absoluut potentie om een mooie baard te groeien. Maar geduld dat is de kunst. Zeker de komende tijd van je scheerspullen weg blijven! Succes ermee:)
 

Texman

Koning Baard
Ik wil al een tijdje me baard laten groeien maar zoals jullie kunnen zien heb ik niet echt een volle baard. Wat zouden jullie doen en wat zijn jullie meningen erover? Laten groeien of heel gauw scheren

Dit is van ongeveer 2 a 3 weken
Welkom op ons leuke forum.
Je hebt een uitstekende baardgroei (Y)(Y)(Y) alleen de kin blijft iets achter bij de rest van je baard.
Geef je baard 3 maanden de tijd om zich verder te ontwikkelen en kijk dan wat het geworden is.
Twee a drie weken is echt te kort om een definitief oordeel te vormen.
Succes Texman :)>
 

Rikk2511

Stoppelbaard
Ik blijf je volgen en welkom.
Eens kijken hoe die baard gaat worden!
Blijf je updates met ons delen?


Ik ga het proberen vol te houden als het lukt hou ik jullie zeker op de hoogte
[DOUBLEPOST=1633626927][/DOUBLEPOST]
@Rikk2511 mijn advies: scheerspullen opruimen op een plek waar je ze niet voor het grijpen hebt..een maand of 3 alles laten groeien. Je hebt absoluut potentie om een mooie baard te groeien. Maar geduld dat is de kunst. Zeker de komende tijd van je scheerspullen weg blijven! Succes ermee:)


Ik wil wel graag dat de lijnen van me hals en wangen strak zijn en niet zo verwilderd of misschien ben ik te onzeker maar wat raad je aan of zal ik het aan de kapper/barbier overlaten of is het daar nog te vroeg voor
 
Ik ga het proberen vol te houden als het lukt hou ik jullie zeker op de

Ik wil wel graag dat de lijnen van me hals en wangen strak zijn en niet zo verwilderd of misschien ben ik te onzeker maar wat raad je aan of zal ik het aan de kapper/barbier overlaten of is het daar nog te vroeg voor
Gewoon ff een maandje of 3 laten groeien. Ik weet het, het duurt lang maar dan heb je een betere indruk wat je hebt. Naar de barbier kan altijd nog. Als je baard wat langer is kunnen ze hem natuurlijk netjes bij werken bij de barbier. Maar als je zelf een goede trimmer hebt kun je het natuurlijk ook zelf proberen om hem netjes bij te werken. Maar voorlopig lijkt me dat nog niet nodig. Ben zelf een aantal keren de fout ingegaan hiermee..gewoon er tijdje afblijven dan komt het wel goed. Baard shampoo en baardolie kan uiteraard geen kwaad. Hoe je dat het beste kunt gebruiken daar zijn hier op het forum genoeg ervaringsdeskundigen die je kunnen adviseren. Ook een goede baardkam en borstel zijn handig. Zeker wanneer je baard wat langer wordt.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil al een tijdje me baard laten groeien maar zoals jullie kunnen zien heb ik niet echt een volle baard. Wat zouden jullie doen en wat zijn jullie meningen erover? Laten groeien of heel gauw scheren

Dit is van ongeveer 2 a 3 weken

Welkom Rik!

Als dit je beginfoto's zijn, dan doe je het erg goed :) Niks mis mee met je baard. Dit is een kwestie van laten groeien en eventueel de contouren bijwerken (nek en wanglijn).

Heb je het ooit langer niet getrimd dan 3 weken?
 
Banner image
Top