Baard laten groeien

Lievenvdv

Stoppelbaard
Besten,

Ben op zoek naar tips voor mijn baard. Ik heb een langwerpig gezicht en deze baard past er niet echt bij vind ik.

Korter zetten onder de kin?
Langer opzij onder de kaaklijn?
Kan hij breder worden op mijn wangen?
Geen idee

Bedankt alvast voor jullie eerlijke mening IMG_20201021_183729.jpg
 

Texman

Koning Baard
Besten,

Ben op zoek naar tips voor mijn baard. Ik heb een langwerpig gezicht en deze baard past er niet echt bij vind ik.

Korter zetten onder de kin?
Langer opzij onder de kaaklijn?
Kan hij breder worden op mijn wangen?
Geen idee

Bedankt alvast voor jullie eerlijke mening Bekijk bijlage 17517
Welkom op ons leuke forum.
Je hebt best een mooie baardgroei daar is dus niets mis mee (Y)(Y)(Y).
Als je vind dat je baard niet past bij je langwerpige gezicht dan kan je hem wat breder laten groeien. Onder je kin moet hij niet korter worden.
Zet je wanglijn zo hoog mogelijk en je halslijn zo laag mogelijk. Hierdoor krijgt je baard een wat massiever aanzien.
Het is een kwestie van uitproberen wat het beste bevalt.
Hou ons maar op de hoogte dan kunnen we je verder adviseren.
Succes Texman :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Prima baard, maar laat het nog even groeien en dan kun je voor een "boxy" model kiezen.
Een rechte, vierkante onderkant als tegenhanger van de ronde schedel, waardoor het hele hoofd niet op een langwerpig ei gaat lijken.
Ik spreek uit ervaring, haha.;):)
 

Skaggy

Volle Baard
Welkom op het forum @Lievenvdv. Of de baard breder kan worden op de wangen? Je noemt zelf al een manier ‘Langer opzij onder de kaaklijn.’ Wanneer de haren op de wangen langer worden gaan ze meer langs de zijkanten hangen ipv de ronding van je gezicht te volgen. Je hebt al een mooie dichte baard en zo te zien een prima baardgroei dus ik zou zeggen laten groeien die baard en volg daarbij de tips van @Texman en @ProfessorMelchior. (Y):)>
 

Lievenvdv

Stoppelbaard
Besten, ondertussen een tijdje verder met dit als resultaat, de wanglijn omhoog getrokken (moet wel nog wat dikker worden) en de halslijn nog niet veranderd. Moet ik de halslijn dan niet van oor tot oor trekken maar de curve bvb. 3-4cm lager laten beginnen? Bedankt voor de tips
 

Bijlagen

  • IMG_20201112_191834.jpg
    IMG_20201112_191834.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 58
  • IMG_20201112_191825.jpg
    IMG_20201112_191825.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 57
  • IMG_20201112_191811.jpg
    IMG_20201112_191811.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 59
Laatst bewerkt:
Banner image
Top