Baard laten groeien (en kleine gaten)

Beste baardbroeders,
Er zit sinds kort een krul in mijn baard, heb al een stukje eraf geknipt. Hoe krijg ik die krul eruit? Zou het kunnen komen doordat de barbier m'n baard niet goed getrimd heeft oid?
Groetjes!
20180805_223447-1.jpg
 

dijkie

Zware baard
Bij mij krult de boel ook, het is soms één warboel.
Maar als de baard langer wordt zakt de krul naar beneden, dus lekker laten groeien.
@DreamTheater je hebt een pracht baard jonge daar kan je trots op zijn, en die krul zakt er wel uit met het langer groeien.
 

Texman

Koning Baard
Ha @DreamTheater ,
Ik ben het eens met wat mijn voorgangers al gezegd hebben over de krul in je baard.
Het is gewoon het begin van een mooie slag in je haar.
Naar mate je baard langer wordt valt het ook natuurlijker.
Niet wegknippen dus want hij zal steeds terug komen.
Als je je heel erg stoort aan die krul, kan je hem er ook uit föhnen.
Breng ter plaatse een klein beetje baardbalsem aan en föhn met een rolborstel je krul er uit.
Gebruik de föhn alleen op de minst warme stand. Over föhnen en rolborstels heb ik elders op het forum al het nodig geschreven dus zoek daar even naar.
Succes Texman:)>
 

zenn

Zware baard
'K heb zelf in beide bakkebaarden een krul zitten, en de ene dag krullen ze meer dan de andere; maar naarmate ze langer zijn geworden iig minder dan in het begin. Mijn kapper zei ooit eens, na gevraagd te hebben wat je er aan kunt doen; een krul brengt een eigen karakter aan de baard. :)(Y)
 
Weer een bezoekje gebracht aan de barbier. Ditmaal Barbier Rogier in Bussum, erg tevreden over. Ook denk ik dat ik met deze lengte wel tevreden ben. Het ziet er wat warrig uit van de voorkant, maar ach. Je kan niet alles hebben :)>.
 

Bijlagen

  • 20180820_140644-1.jpg
    20180820_140644-1.jpg
    2,7 MB · Weergaven: 123
  • 20180820_141033-1.jpg
    20180820_141033-1.jpg
    2,8 MB · Weergaven: 134
  • 20180820_140709-1.jpg
    20180820_140709-1.jpg
    2,8 MB · Weergaven: 117
Banner image
Top