Baard knippen

Sander

beards be like...
Ok, wie heeft er tips om morgenochtend mijn baard te knippen? Ik mag niet trimmen, dus dan kan ik ook niet graties mijn snor laten bijknippen...
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Het enige waar ik maandelijks last van blijk te hebben is dat de snor moeilijk begint te doen tijdens het eten.
Vroeger hield ik die wekelijks in toom maar nu ga ik maandelijks naar de kapper waar ze ook de baard (zeer lichtjes) binnen de perken houden.
Aan de baard wordt dus enkel de neklijn weer netjes gedaan (dat schijn mijn zelf niet exact te lukken tijdens de verzorging) en ook op de wangen worden de lijnen iets "strakker" (of rechter zoals je wilt) getrokken.

Ik zou de baard alvast niet laten knippen (of trimmen) tot je (pakweg) 4 maand ver bent en dan kijken waar je naartoe wilt qua vorm.
 

Ratlook

Volle Baard
---
Idd je wangen en neklijn, dat doe ik zelf ook vanwege

een iets verzorgdere uitstraling, maar verder voorlopig

echt nog niet !!

---
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Yihaaa Hans(Y) Dat is goed

Ik probeer nu wel mijn wangen door te laten groeien

Neklijn bijhouden doe ik sowieso wel voor een frisse look hahah:D

:)>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Wat snor betreft knip ik m voorzichtjes verticaal. Dus niet horizontaal langs de lip. Want dan gaat je snor op een gegeven moment op die van Stalin lijken. En dat wil je niet.

Maar goed, als je de snor kort wil houden kun je deze net zo goed met de tondeuse bij snoeien op bv een cm.
 

Zwollenaar

Zware baard
Zodra mijn baard een te hoog "ZZ-top" gehalte begint te krijgen neem ik de baardtrimmer
ter hand. Mijn snor werk ik dagelijks even bij om het "Ome Henk" gehalte te vermijden
 
Banner image
Top