Baard in Progress

Texman

Koning Baard
Ha @Baardmans36 ,
Op de foto ziet je baard er prima uit, je bent ook weer enkele weken verder dus het zal alleen maar beter geworden zijn.(Y)(Y)(Y)
Je ook een mooie kop met haar, samen met je baard helemaal top.;)
En nu maar oppassen bij de barbier dat er weer niet te veel afgaat.
Succes Texman:)>
 
Nee dat weet de Barber zelf ook al. Dat gebeurd niet meer:)>
[DOUBLEPOST=1538816957][/DOUBLEPOST]Zo mezelf ook weer even voorzien wat lekkere spelen van mijnbaard.nl(Y)

lDhaIns.jpg
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Nee dat weet de Barber zelf ook al. Dat gebeurd niet meer:)>
[DOUBLEPOST=1538816957][/DOUBLEPOST]Zo mezelf ook weer even voorzien wat lekkere spelen van mijnbaard.nl(Y)

lDhaIns.jpg

Oeee die mr dutch? Ben benieuwd.. heb ik ook al is gezien...
Ben alleen altijd bang voor een TE geur.... En dan durf ik vaak niet meer.. denk voor vele herkenbaar..
Tis allemaal niet goedkoop en we moeten tegenwoordig op de centjes letten dus dat doet ook wel mee....
 
Laatst bewerkt:
Reuzel heb ik ook, werkt prima. Heb t een keer per ongeluk in mijn haar gesmeerd (heb ook andere reuzel voor mijn haren) en dat is niet echt een geschikte keuze. Onuitwasbaar vet:):). Niet meer doen dus.

Kan je uitleg geven over de andere producten?
Klopt de Reuzel is ook een Pomade.
 
De afgelopen anderhalf jaar veel baardproducten geprobeerd. Ik vind vooral een glimmende baard erg storend.
Dus ben ik gaan zoeken naar Balsems die een matte look geven. Daarvan staat de Balm van Uppercut Deluxe bij mij op nummer1.
Prima spul, lekkere geur en een prima hold.
Toen kwam ik bij mijn barbier de producten van Mr. Dutchman tegen. De Kicken Balsem geeft ook een matte look en heeft een lekkere frisse geur die niet overheerst.
De pomade geeft wederom een matte look en ruikt echt geweldig. Kortom Mr Dutchman staat van nu af aan op nummer 2.
 
Zo zelf maar eens een shavette aangeschaft. Kijken of mij dat ook lukt die strakke lijn op de wang. Niet zo makkelijk denk! Er ook maar een potje snorrenwax van Bluebeards Revenge bij gedaan. Ruikt in ieder geval erg goed!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Dit was nog wel na een avond bier. Dus de baard zat niet zoals het hoorde.
Maar dat eraf halen heb ik wel van geleerd gebeurd niet meer.
Dank voor de reacties.
 
Banner image
Top