Baard in combinatie met sjaal en/of jas met hoge kraag.

ArjanvdS

Baard
Gisteren heb ik een ochtend en stukje middag in de vrieskou van Amsterdam gevist... Ik was wel goed aangekleedt, maar toch ondervond ik hinder van de kleding :eek:
Ik had een sjaaltje om mn nek (buff of hoe dat ding heet haha) en de kraag van mijn jas is vrij hoog. Op een gegeven moment begon het te irriteren bij mijn baard, gekriebel en een irritant jeukend gevoel door de vrij stugge baardharen in combi met het "opgesloten" zijn in de kleding denk ik :rolleyes:
Ik was in ieder geval blij dat ik weer thuis was haha :)> #FreeTheBeard :cool: LOL

Hier een foto van voordat ik ging vissen:
20180224_062600.jpg
(Mijn excuses voor jullie verdraaide nekken... Hij draait de foto automatisch :confused:)
 

Texman

Koning Baard
Ha Arjan,
Ja ook dit is natuurlijk ook een beetje uitproberen wat voor jouw het beste werkt.
Ik draag altijd een dikke fleece shawl strak om mijn nek tot onder mijn baard. Baard valt dus over de shawl.
Of heel los maar dan over de baard. Voor motorrijders zijn er ook prachtige oplossingen zoals helmmutsen ed. Kan je ook lekker je baard mee inpakken.
Naar mate de baard langer wordt zal je minder last krijgen van gekriebel omdat de haren dat wel meebuigen.
Texman:)>
 

zenn

Zware baard
Ah joh, je kan altijd nog gaan voor de 'Baardsjaal'... :p:D

baardsjaal1.jpg
baardsjaal4.jpg
baardsjaal3.jpg
 
Banner image
Top