Baard groei op wangen

Texman

Koning Baard
Ha @Royke ,
Dit heb ik elders ook geschreven en dat geldt ook voor jou.
Je hebt een beginnende baardgroei die er goed uit ziet (Y). Baardgroei begint bijna altijd heel bescheiden en naarmate we ouder worden ontwikkelt zich dat verder. Hoeveel dat uiteindelijk is hangt af van je genen. Voor jou betekent dat, dat je rustig moet afwachten.
Op jouw vraag of er een effectieve manier is om baard haar op je wangen te stimuleren kan zeggen dat deze er helaas niet is. Maar je huidige baardgroei op je wangen zal zich over een langere tijd wel langzaam gaan uitbreiden.
Een gezonde levensstijl met goede voeding, veel frisse lucht, beweging en voldoende slaap zal je algehele gezondheid bevorderen en dus ook je baardgroei.
Wel een dingetje om goed over na te denken;).
Succes Texman :)>
 
Hoi,

heb hetzelfde 'probleem' niet iedereen is gezegend met volle bos haar op z'n wangen. Ikzelf heb daar ook problemen. Remedie is er wel in Turkije doen ze haartransplantatie voor je baard maar middeltjes en al het andere helpen niets.
Koesteren wat je hebt goed stijlen en dan kan je ook met weinig wanghaar een mooie baard creëren.

Mocht je toch interesse hebben ..


Gr Mark

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 
Wordt al mooi vol aan de kaak! Ik heb zelf altijd de neiging om het waar het wat dunner is kort te houden. Ook de lijn langs je oor naar je kaak kun je door de barbier (of zelf) aan laten zetten. Dan ziet het er verzorgd en daarmee vaak een stuk voller uit, vind ik. Ben benieuwd of anderen dat met me eens zijn, haha.
 
Banner image
Top