Baard en zeezout spray

Beste baardmannen is er iemand die ervaring heeft met seasalt spray. En geeft dit werkelijk meer volume aan je baard ?

Groetjes Gert
 

Bijlagen

  • mr-bear-sea-salt-spray.jpg
    mr-bear-sea-salt-spray.jpg
    59,7 KB · Weergaven: 33

Boof72

Volle Baard
Wordt er qua volume bedoelt dat de baard voller wordt aan omvang.
Of bedoelen ze meer haar groei?

Ik denk dat beide niet werken, maar heb er geen ervaring mee.
En in de zee zwemmen doe ik ook niet. Maar het lijkt mij dat het zout juist de haren uitdrogen.
 
Zeezout spray (heel goedkoop bij de drogist trouwens) werkt wel goed voor volume in je haar. Het maakt het haar stug en geeft volume, omdat het beter overeind blijft staan. Specifiek voor de baard zou ik het niet kopen.
 

Ontw3rper

Baard
Bump, gister mijn baard zelf bijgewerkt en als beloning voor het niet verkutten een mooie nieuwe set amber flesjes besteld met spray en pomp mechanisme voor baard olie en zout spray. Einde dag vandaag al binnen dus aan het mengen geslagen.

Recept, zeezout (Holland Barrett 2de.gratids), 200ml kokend water (bijna gratis), 10druppels Jojoba, 10druppels Argan en 10druppels bitumen E.

Eerst water en zeezout mengen, afkoelen en dan bij het olie mengsel, ff schudden. Olies om het uitdrogen te voorkomen.

Komende tijd maar eens kijken hoe dat gaat, uitdrogen, stevigheid etc etc....

Cheers
 

Mim

Baard
Bump, gister mijn baard zelf bijgewerkt en als beloning voor het niet verkutten een mooie nieuwe set amber flesjes besteld met spray en pomp mechanisme voor baard olie en zout spray. Einde dag vandaag al binnen dus aan het mengen geslagen.

Recept, zeezout (Holland Barrett 2de.gratids), 200ml kokend water (bijna gratis), 10druppels Jojoba, 10druppels Argan en 10druppels bitumen E.

Eerst water en zeezout mengen, afkoelen en dan bij het olie mengsel, ff schudden. Olies om het uitdrogen te voorkomen.

Komende tijd maar eens kijken hoe dat gaat, uitdrogen, stevigheid etc etc....

Cheers
nu iets verder in de tijd, hoe is je ervaring?
 

Ontw3rper

Baard
nu iets verder in de tijd, hoe is je ervaring?

Korte termijn fijn om wondjes op de kaaklijn te ontsmetten. Ben gestopt omdat het zout smerig smaakte. Experiment nog open dus,.
[DOUBLEPOST=1661275091][/DOUBLEPOST]
nu iets verder in de tijd, hoe is je ervaring?

Korte termijn fijn om wondjes op de kaaklijn te ontsmetten. Ben gestopt omdat het zout smerig smaakte. Experiment nog open dus,.
 
Banner image
Top