Baard en Video

Dag mannen,

Ondanks dat er in dit topic al een tijdje niets is gepost, deel ik hierbij een video van Live Bearded die vooral voor de beginnende baardgroeiers/dragers erg handig kan zijn.

Op het forum zie ik meerdere post die gaan over het wel of niet bijwerken van de beginnende baard na een paar maanden. Er zijn forumleden die zweren bij het laten groeien en niets aan de baard doen. Echter, dat gaat niet voor iedereen werken (waaronder ik zelf). Wanneer je iedere dag representatief voor de dag mag komen of wanneer je een "wildere" look niet ziet zitten, biedt dit filmpje een mooi voorbeeld.

Op een eenvoudige, duidelijke manier wordt uitgelegd hoe de beginnende baard bijgewerkt kan worden op een manier die de toekomstige groei niet in de weg staat.

Op 2:30 min. is goed te zien hoe de baard zich in de loop van de maanden (3, 4 en 5) kan ontwikkelen wanneer deze toch maandelijks wordt bijgewerkt.

Doe er je voordeel mee


Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Dag mannen,

Ondanks dat er in dit topic al een tijdje niets is gepost, deel ik hierbij een video van Live Bearded die vooral voor de beginnende baardgroeiers/dragers erg handig kan zijn.

Op het forum zie ik meerdere post die gaan over het wel of niet bijwerken van de beginnende baard na een paar maanden. Er zijn forumleden die zweren bij het laten groeien en niets aan de baard doen. Echter, dat gaat niet voor iedereen werken (waaronder ik zelf). Wanneer je iedere dag representatief voor de dag mag komen of wanneer je een "wildere" look niet ziet zitten, biedt dit filmpje een mooi voorbeeld.

Op een eenvoudige, duidelijke manier wordt uitgelegd hoe de beginnende baard bijgewerkt kan worden op een manier die de toekomstige groei niet in de weg staat.

Op 2:30 min. is goed te zien hoe de baard zich in de loop van de maanden (3, 4 en 5) kan ontwikkelen wanneer deze toch maandelijks wordt bijgewerkt.

Doe er je voordeel mee


Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
Leuke en nuttige video voor iedereen die een baard wil die er goed uit ziet. Of er goed uit moet zien i.v.m. het werk.(Y)(Y)(Y)
 

Boss

Baard
Ik blijf maar video's bekijken van Beard trims, dit deel ik natuurlijk met mijn baardbroeders.
Hierbij een aantal hele mooie, veel kijkplezier!
 

Texman

Koning Baard
Hele goeie voorbeelden van baardtrims erg leuk om naar te kijken (Y)(Y)(Y).
De verschillende barbiers gaan zeer vakkundig te werk met veel aandacht voor de klant :).
 

zenn

Zware baard
Als 'k die baardtrims zie denk 'k weleens, zal 'k hem ook halveren... Gewoon weer ff iets anders.
 

Texman

Koning Baard
Ik heb het nog even voor je na gekeken maar Beardbrand doet geen zaken meer in Europa.
Ze verschepen hun producten ook niet meer naar Europa waardoor je ook niet in hun webshop kan bestellen.
De enige manier is op vakantie gaan naar America :) en het daar kopen op vragen aan iemand die naar America gaat.
 

Baardsterdam

Volle Baard
Ik heb het nog even voor je na gekeken maar Beardbrand doet geen zaken meer in Europa.
Ze verschepen hun producten ook niet meer naar Europa waardoor je ook niet in hun webshop kan bestellen.
De enige manier is op vakantie gaan naar America :) en het daar kopen op vragen aan iemand die naar America gaat.
Er zijn genoeg Nederlandse baardproducten te koop. Vuk die Jenks. Koopt Hollandsche waer!
 

Yainderidoo

Zware baard
@Texman Ze hebben tegenwoordig zelfs Old Money parfume 65 dollari.....:eek::(:)
[DOUBLEPOST=1643296895][/DOUBLEPOST]Het laatste drupje olie van dat flesje van jou heb ik eind vorig jaar ergens opgemaakt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het een keer verdund heb :p
 
Banner image
Top