Baard en mondkapjes

K9Beard

Baard
Het is niet zozeer dat de overheid het laat afweten, de overheid is de directe aanstichter door het gevoerde beleid.
Als één dief jou een gedeelte van je geld teruggeeft en een ander niet, dan zeg je ook niet dat de laatste het laat afweten. Beiden hadden überhaupt al niet aan je eigendommen moeten komen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Dat komt ook uit de docu COVID The System, die de NPO niet wou uitzenden:
[DOUBLEPOST=1607765678][/DOUBLEPOST]Ik moest denken aan een Canadese serie die ik destijds zag: Continium (Netflix). Daarin wordt ook al een toekomst geschetst waarin de macht van een paar coöperaties de hele wereld onder controle houdt.
 

Freerider

Baard
…en dan krijg je gegarandeerd een burgeropstand, zoals die momenteel in Duitsland, Frankrijk en Engeland aan het ontstaan is!
Ik ben er bang voor @ProfessorMelchior ...
Het meerendeel van de bevolking is en blijft erg mak de maatregelen volgen. Enerzijds omdat ze overtuigd zijn van de noodzaak, anderzijds omdat ze denken dat dit snel zal overwaaien als iedereen zich maar gedraagt.

Maar... omdat wij ons blijkbaar massaal niet gedragen, moeten we uitermate hard worden gestraft voor onze zonden, plus de zonden die we nog potentieel kunnen begaan als we na 18 uur nog alcohol kunnen kopen en met meer dan twee mensen afspreken.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 

K9Beard

Baard
Ik ben er bang voor @ProfessorMelchior ...
Het meerendeel van de bevolking is en blijft erg mak de maatregelen volgen. Enerzijds omdat ze overtuigd zijn van de noodzaak, anderzijds omdat ze denken dat dit snel zal overwaaien als iedereen zich maar gedraagt.

Laat ik het zo zeggen: ik hoop het, Prof. Maar net als Freerider heb ik er ook een hard hoofd in.
Ik zie een toenemende irritatie bij vrienden en bekenden bij het eenvoudigweg stellen van vragen. Je wordt meteen geframed als complotdenker. En zelfs wetenschappelijke sites en fora wil men niet aan. Zo van: 'Ignorance is bliss' (Matrix).

'k Was gisteren de 2e aflevering aan het kijken van de serie Barbarians* (Netflix). Moest erg denken aan de conversatie hiervoor (wolven e.d.:)). Een déja vu?, dacht ik.
Alles opgeven voor de 'Pax Romana', een illusionaire vrede die feitelijk betekent dat je kan blijven ademen bij de gratie van de 'empire'. De enige drijfveer: angst of een voordeeltje willen halen. Alles ten koste van de eensgezindheid die je kende als mensen wonend in hetzelfde land.
Ondertussen mag je wel rekenen op forse belastingen, het meer en meer afkalven van eigen bezit en genot, en potentieel wordt je in slavernij weggeleid of bij je familie weggehaald om geherprogrammeerd te worden voor de doelen van het rijk. Werk je niet mee, dan wordt de bankschroef steeds weer aangedraaid en zal jij en je geliefden het merken, wordt je gekruisigd of onthoofd.

EU = feitelijk een hersteld Romeins rijk.
Brussel = Rome.
Dezelfde brood & spelen, nu verpakt als basisinkomen en netflix.
Weer worden wetten en beleidslijnen geldend voor alle volken en omstandigheden uitgevaardigd.
Dit kan straks ook makkelijk gelden voor verplichte vaccinaties, met daarin verpakt de mogelijkheid om mensen als dieren te scannen m.b.v. nanotechnologie in combi met luciferase: de natte droom van elke tiran.

't Zou me niets verbazen: 'L'histoire se répète.


*Genoeg vette baarden, by the way...
iu
 
Laatst bewerkt:

Freerider

Baard
Ik heb groot respect voor Rutte!
Hij kan gewoon twee leugens in één zin verpakken!

"We hebben niet te maken met een onschuldige griep, maar een virus dat iedereen hard kan raken."

A) de griep is nooit onschuldig, er sterven jaarlijks tussen de 6000-9000 mensen aan en zorgt elk jaar voor overvolle ziekenhuizen.

B het (corona)virus kan iedereen hard raken. Hmmm, de feiten geven aan dat ruim 98% van de bevolking er weinig tot niets van merkt na besmetting. Daarentegen zijn er we duidelijke risicogroepen die er net als bij de groep serieus problemen mee kunnen krijgen.

#factcheck


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 

K9Beard

Baard
Ik heb groot respect voor Rutte!
Hij kan gewoon twee leugens in één zin verpakken!

"We hebben niet te maken met een onschuldige griep, maar een virus dat iedereen hard kan raken."

A) de griep is nooit onschuldig, er sterven jaarlijks tussen de 6000-9000 mensen aan en zorgt elk jaar voor overvolle ziekenhuizen.

B het (corona)virus kan iedereen hard raken. Hmmm, de feiten geven aan dat ruim 98% van de bevolking er weinig tot niets van merkt na besmetting. Daarentegen zijn er we duidelijke risicogroepen die er net als bij de groep serieus problemen mee kunnen krijgen.

#factcheck

Ja maar toch:
upload_2020-12-14_22-26-40.png
 

Boof72

Volle Baard

https://www.ad.nl/buitenland/nieuwe-mutatie-van-coronavirus-ontdekt-in-verenigd-koninkrijk~a0b014cb/
Sorry meneer, maar in de vaccinatie die u nu heeft ontvangen zit deze variant niet.
Dus we zien u graag eerdaags weer verschijnen, dan spuiten we nog even wat extra.
En over een maand komt er vast nog een nieuwe mutatie, dus zullen we alvast een afspraak plannen voor de volgende ? :eek::eek:


Die vaccinatie komt er bij mij niet in !
 
Laatst bewerkt:

K9Beard

Baard
https://www.ad.nl/buitenland/nieuwe-mutatie-van-coronavirus-ontdekt-in-verenigd-koninkrijk~a0b014cb/
Sorry meneer, maar in de vaccinatie die u nu heeft ontvangen zit deze variant niet.
Dus we zien u graag eerdaags weer verschijnen, dan spuiten we nog even wat extra.
En over een maand komt er vast nog een nieuwe mutatie, dus zullen we alvast een afspraak plannen voor de volgende ? :eek::eek:

Die vaccinatie komt er bij mij niet in !

Dat zal helaas voor het gros van de bevolking niet gelden, denk ik.
Ik voorzie het volgende scenario:
  • December/januari: de bankschroef. De harde lockdown torpedeert de ‘feestmaand’ en rekt stress in families en financieën tot ver in januari. Reden: Zoveel mogelijk mensen totaal murf te maken zodat ze de experimentele Covid-shot nemen.
  • Februari optie: blijven drukken. Lockdown e/o restricties worden nog een beetje verlengd. Reden: Laatste twijfelaars over de streep te trekken en alle hoop op herstel ontnemen.
  • Maart: verkiezingstijd. De teugels worden weer wat losser gelaten. Media in jubelstemming: 'Wir habben das geschaft!' en 'Terug naar normaal!'. Reden: VVD en trawanten genoeg zetels bezorgen om verder te bouwen aan hun 'Great Reset'. Optie: Christenunie wordt vervangen door Groen Links zodat mogelijke vervelende morele kanttekeningen voor toekomstige plannen kunnen worden uitgebannen. Zeker: afgeven op oppositie die het beleid hekelde, wat nu toch effectief bleek te zijn. Hulde aan Rutte en de Jonge die zo heldhaftig het roer recht hielden!
  • April: lockdown nummer 3 vanwege een gefingeerde ‘derde golf’ of Covid-21? Klassieke recept: ziekenhuizen lopen weer vol. Vaccinatieslachtoffers krijgen gerieflijk het ‘Covid’ vinkje om aantallen kunstmatig flink op te voeren. Media huilt weer mee met het beleid om iedereen weer in angstmodus te krijgen.
  • Rest van het jaar: peer pressure. Ongevaccineerden zullen steeds meer de schuld krijgen van de nieuwe besmettingsgolf. De regering was z'n handen in onschuld door te blijven herhalen dat vaccinatie altijd een vrije keus moet blijven. Onderwijl rekent de sociale druk langzaam maar zeker af met de weerbarstigen: zij worden op non-actief gezet of ontslagen, geweigerd in openbaar vervoer, gebouwen en winkels. Hun isolement wordt compleet wanneer ze het grootste deel van hun sociale contacten verliezen die zich wèl hebben laten vaccineren.
  • Toekomst: Een steeds kleiner wordende groep geframde 'associale anti-vaccers' worden dermate geïsoleerd dat zij niets meer kunnen werken en daarmee niets meer kunnen kopen of verkopen: 'Besmettelijk' cash geld wordt namelijk op kort termijn uitgebannen en digitaal betalingsverkeer moet in naam van veiligheid onderdeel worden van je onmiskenbare ID: je lichaam. Het linken van je biometrische met je bankgegevens volgens Microsoft patent, wordt daarmee de norm. Het scannen van mensen op vaccinatie middels luciferase traceercomponent in vaccins wordt als voorloper standaard.
    Kinderen van 'associale anti-vaccers' worden potentieel 'in bescherming' genomen tegen hun complotdenkende ouders en daarom door jeugdzorg uit huis geplaatst. Aparte ghetto's worden opgezet om te zorgen dat de rebelse groep niemand anders meer kan besmetten. Een daad van bewogenheid, uiteraard.
Voilá! Our brave new world!
 
Laatst bewerkt:

Robin83

Baard
Dat zal helaas voor het gros van de bevolking niet gelden, denk ik.
Ik voorzie het volgende scenario:
  • December/januari: de bankschroef. De harde lockdown torpedeert de ‘feestmaand’ en rekt stress in families en financieën tot ver in januari. Reden: Zoveel mogelijk mensen totaal murf te maken zodat ze de experimentele Covid-shot nemen.
  • Februari optie: blijven drukken. Lockdown e/o restricties worden nog een beetje verlengd. Reden: Laatste twijfelaars over de streep te trekken en alle hoop op herstel ontnemen.
  • Maart: verkiezingstijd. De teugels worden weer wat losser gelaten. Media in jubelstemming: 'Wir habben das geschaft!' en 'Terug naar normaal!'. Reden: VVD en trawanten genoeg zetels bezorgen om verder te bouwen aan hun 'Great Reset'. Optie: Christenunie wordt vervangen door Groen Links zodat mogelijke vervelende morele kanttekeningen voor toekomstige plannen kunnen worden uitgebannen. Zeker: afgeven op oppositie die het beleid hekelde, wat nu toch effectief bleek te zijn. Hulde aan Rutte en de Jonge die zo heldhaftig het roer recht hielden!
  • April: lockdown nummer 3 vanwege een gefingeerde ‘derde golf’ of Covid-21? Klassieke recept: ziekenhuizen lopen weer vol. Vaccinatieslachtoffers krijgen gerieflijk het ‘Covid’ vinkje om aantallen kunstmatig flink op te voeren. Media huilt weer mee met het beleid om iedereen weer in angstmodus te krijgen.
  • Rest van het jaar: peer pressure. Ongevaccineerden zullen steeds meer de schuld krijgen van de nieuwe besmettingsgolf. De regering was z'n handen in onschuld door te blijven herhalen dat vaccinatie altijd een vrije keus moet blijven. Onderwijl rekent de sociale druk langzaam maar zeker af met de weerbarstigen: zij worden op non-actief gezet of ontslagen, geweigerd in openbaar vervoer, gebouwen en winkels. Hun isolement wordt compleet wanneer ze het grootste deel van hun sociale contacten verliezen die zich wèl hebben laten vaccineren.
  • Toekomst: Een steeds kleiner wordende groep geframde 'associale anti-vaccers' worden dermate geïsoleerd dat zij niets meer kunnen werken en daarmee niets meer kunnen kopen of verkopen: 'Besmettelijk' cash geld wordt namelijk op kort termijn uitgebannen en digitaal betalingsverkeer moet in naam van veiligheid onderdeel worden van je onmiskenbare ID: je lichaam. Het linken van je biometrische met je bankgegevens volgens Microsoft patent, wordt daarmee de norm. Het scannen van mensen op vaccinatie middels luciferase traceercomponent in vaccins wordt als voorloper standaard.
    Kinderen van 'associale anti-vaccers' worden potentieel 'in bescherming' genomen tegen hun complotdenkende ouders en daarom door jeugdzorg uit huis geplaatst. Aparte ghetto's worden opgezet om te zorgen dat de rebelse groep niemand anders meer kan besmetten. Een daad van bewogenheid, uiteraard.
Voilá! Our brave new world!
Lijkt hier op, goeie analyse. Hopelijk houd het geen staan.
eb9afffbef54f3b07f96584bb9d5154a.jpg


Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
 
Banner image
Top