Damn Good Soap

Baard en mondkapjes

Discussie in 'Baarden informatie' gestart door Muilbroeder, 15 okt 2020.

1. GoT2Beard

GoT2Beard Baard

Het lichaam sterft. Bewustzijn gaat door (aldus mooi onderzoek van cardioloog Pim van Lommel).
    Sommige baarden worden nog generaties lang herinnert: onsterfelijk dus!

2. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Mocht ik ooit eens rond middernacht in je slaapkamer verschijnen… :)>

GoT2Beard en Texman vinden dit leuk.
  3. GoT2Beard

GoT2Beard Baard

Haha! Dan stuur ik gewoon twee van m'n oude honden op je af: een airdale en een ierse terriër. Die hadden beide ook een onsterfelijke baard!

Texman en ProfessorMelchior vinden dit leuk.
  4. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Logica is allang in de prullenmand verdwenen, maar ik heb twee serieuze vragen, waar jullie misschien wel gefundeerde antwoorden op hebben en waar ikzelf niet achter kom.
    Het liefst geen losse opmerkingen of redenen als "economie" of "het normale leven" s.v.p.

Covid-19 is door de Nederlandse overheid met instemming van een meerderheid der politieke partijen, Eerste en Tweede Kamer, op de A-lijst met zeer dodelijke en uiterst besmettelijke ziekten geplaatst tussen builenpest, ebola, vlektyphus, pokken, etc.
    Volgens de nieuwe Wet Publieke Gezondheid, die vaccinaties, testen, quarantaines, etc. regelt is iedere burger potentieel gevaarlijk, behalve (zie hoofdstuk 5) politici, diplomaten en hoge ambtenaren.

Nederland staat momenteel op kleurencode Donkerrood, dus vlak voor Zwart en het OMT adviseert de mondkapjesplicht wederom te activeren.

Vraag 1: zijn politici, diplomaten en hoge ambtenaren natuurlijk immuun en steriel?

Vraag 2: als een persoon uit een gebied met open tuberculose of ebola naar Nederland wil reizen om de molens bij Kinderdijk te zien of met een bootje door Giethoorn wil punteren wordt dit als misdadig gezien, maar is het aanvaardbaar, dat Nederlanders ongestoord met het vliegtuig naar Spanje, caravan naar Frankrijk of camper naar Scandinavië afreizen om zoveel mogelijk van de plaatselijke bevolking te doden, omdat ze nu eenmaal vakantie verdient hebben?
    o_O

Texman vindt dit leuk.
  5. Daaf

Daaf Baard

Doel je op de uitzonderingen quarantaine plicht zoals benoemd in Artikel 58NC?

Er staan in de 1A-1Z opsomming genoeg uitzonderingen die gelden voor burgers. Ik ben het niet eens met de conclusie dat iedere burger potentieel gevaarlijk is, en politici, diplomaten en hogere ambtenaren dat niet zijn.

Texman vindt dit leuk.
Mad Viking Beard Butter

Deel Deze Pagina