Baard eindelijk dan laten groeien?

ttheunissen

Stoppelbaard
Hey,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb al meerdere pogingen gewaagd op een baard te laten staan. Echter door het ontbreken van een (in mijn ogen) mooie baardgroei en doorzettingsvermogen ben ik nooit ver gekomen qua baardgroei. Nu kwam ik laatst dit forum tegen en heb ik eens wat progressies bekeken van verschillende leden. Dit heeft mij enorm gemotiveerd! Ook hier zijn namelijk leden die geen volledige baardgroei hebben en eindigen met een mega toffe baard!

Ik hoop niet dat het tegen de forum regels is om een link te posten naar een andere topic binnen dit forum. (Bij deze alvast mijn excuses indien dit wel het geval is). De post die me echt de laatste push heeft gegeven, is de volgende:

http://baardforum.nl/threads/hoelang-groeien-voor-zon-soort-baardje.310/page-5

Geweldige baard man!

In ieder geval ben ik nu volgens mij drie weekjes bezig.
Hopen dat ik er wat van kan maken :)

Tips voor echte beginners zijn uiteraard hartstikke welkom!
 

Bijlagen

  • 20161130_121700.jpg
    20161130_121700.jpg
    724,6 KB · Weergaven: 172
  • 20161130_121752.jpg
    20161130_121752.jpg
    646,9 KB · Weergaven: 159

Goenie

Baard
Welkom op dit geweldige baardforum.
Zoals je al waarschijnlijk hebt gelezen is "geduld" het toverwoord op dit forum.
Veel succes met je baardreis :)>
 

Diederik

Volle Baard
Welkom Teun. Leuk dat je er ook bij bent.
Ik zou ook zeggen: lekker laten groeien, dan zie je vanzelf wat eruit komt.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom hier en "let it grow :)>"

ALS je al eens twijfelt, hou je dan gewoon aan de 24-uursregel, kom hier even kijken en hopelijk kan je dan weer genoeg motivatie vinden om wel degelijk meerdere maanden te wachten om op termijn een leuk exemplaar te groeien (Y)
 

GlennBG

Volle Baard
Hoi, welkom! (Y)
Goede beslissing denk ik om op dit forum te komen want veel tips, motivatie, doorzettingsvermogen en prachtbaarden te vinden.
Wens je alles hierboven toe en zet hem op met groeien en volhouden. :)>
 
Banner image
Top