Baard creme

Macx

Baardaap
Ik heb het zojuist besteld samen met reuzel baardbalsem. Mooi prijsje samen van 25,75 dus gratis verzending. Ik ben benieuwd hoe het product zal zijn.
 

Macx

Baardaap
Het is een lekkere frisse crème, het maakt je baard niet vettig, en het trek er goed in en het maakt je baard volgens mij iets zachter. Omdat het heel weinig hold geeft, heb ik er nog wat balsem ingezet.
 

Macx

Baardaap
Ik kom zojuist thuis na de laatste carnavals nacht, ik ben aardig moe, maar neem toch even de moeite om mijn baard waar dus tien uur lang niets is aangedaan even te showen aan jullie. Ik heb er de heerlijke crème zojuist in gebracht, en een beetje voorzichtig de grove kam gebruikt en met mijn platte handen in model gezet. De baard hangt er nu zo bij.
Het is heerlijke crème en totaal niet vet, dat is een heel groot pluspunt. Het ruikt heerlijk fris en ook fijn om in je baard te verwerken, zulke heerlijk zachte crème die dus na enkele minuten al niet vet aanvoelt, wel voelt de baard heerlijk zacht aan, ik vind het een heel mooi product, en ga deze crème zeker opnieuw bestellen. Is toch heerlijk, en dat voor een tientje.
Klik hier voor Morgans-Moustache-en-Beard-cream


1.jpg
 
Laatst bewerkt:

Hartenheer

Zware baard
Bedankt voor je feedback.
Ik gebruikte spullen met witte bijenwas en bleef schilfers op mijn kleding zien.
Eerst dacht ik dat het huidschilvers waren, maar heb het onderzocht en bleek dus gedroogde was te zijn.

En dat op een suède jas wordt je niet blij van.

Ik ga deze crème ook maar eens aanschaffen.

PS
Ik heb 12 cm van mijn baard afgehaald :D:eek:
 

Macx

Baardaap
12 cm van je baard afhalen in één keer, dat zou ik niet snel doen, misschien dan in stapjes.
Deze crème daar zul je echt blij mee zijn.
 

Hartenheer

Zware baard
Bedankt voor je bericht.
Inmiddels heb ik 1 blik aangeschaft om het te proberen

Ik heb het gelezen, ook het vervolg.
Zal kijken of het ook zo voor mijn baard geld.

De geur is inmiddels wel goedgekeurd door de directie :)
 

Hartenheer

Zware baard
Inmiddels heb ik de Morgan's Moustache & Beard Cream ook geprobeerd.

Je beschrijving komt wel goed overeen met wat Morgan's Moustache & Beard Cream is

Het blikje oogt zeer positief. Je zou verwachten dat het echt een top product is.
Bij het openen komt er een heerlijke frisse geur je tegemoet. { ook goedgekeurd door de vrouwen}

Alleen de substantie, daar zakte mijn broek vanaf.
Het is geen crème, daar is het veel te waterig dun voor.

Kreeg meer het idee dat het een zalfje was, zo dun.
In gebruik, de baard neemt het makkelijk op.
Gebruik het te kort om te zeggen dat het iets met je baard doet.
In ieder geval geeft het totaal geen hold aan je baard

Als je het langer gebruikt zal het gerust goed zijn voor je baard, maar dit gaat bij mij niet gebeuren.

De zoek tocht gaat verder
 

tijn

Zware baard
Ik heb het zojuist besteld samen met reuzel baardbalsem. Mooi prijsje samen van 25,75 dus gratis verzending. Ik ben benieuwd hoe het product zal zijn.
En hoe bevalt het nu na een maand??? Is het mischien een fijne "nacht" verzorging??
 

Macx

Baardaap
En hoe bevalt het nu na een maand??? Is het mischien een fijne "nacht" verzorging??
Ik gebruik het niet elke dag, maar het is voor mij wel lekker spul. Het heeft geen enkele hold maar het geeft wel een heerlijke geur af en het is totaal niet vet, ook je handen zijn binnen no-time gewoon helemaal droog en dus niet plakkerig zoals je dat wel hebt bij balsems. Wat het nu eigenlijk doet voor de baardharen, ik dacht dat het vocht in de baardharen vasthoudt, Ik zou het nog eens na moeten lezen. Voor die 11 euro kun je je geen bult vallen, toch.
 

tijn

Zware baard
Ik gebruik het niet elke dag, maar het is voor mij wel lekker spul. Het heeft geen enkele hold maar het geeft wel een heerlijke geur af en het is totaal niet vet, ook je handen zijn binnen no-time gewoon helemaal droog en dus niet plakkerig zoals je dat wel hebt bij balsems. Wat het nu eigenlijk doet voor de baardharen, ik dacht dat het vocht in de baardharen vasthoudt, Ik zou het nog eens na moeten lezen. Voor die 11 euro kun je je geen bult vallen, toch.
Ja dat dacht ik ook voor dat geld. Zal binnenkort eens kijken en het dan als nacht balsum gebruiken.
 

Macx

Baardaap
Ja dat dacht ik ook voor dat geld. Zal binnenkort eens kijken en het dan als nacht balsum gebruiken.
Ik heb nog even nagekeken waar het nu eigenlijk goed voor is.


De Moustache & Beard Cream van Morgan's Pomade, een makkelijk aan te brengen verzorging voor de baard en snor.

De Cream zal de haren van je snor en baard zachter maken en ze voozien van voldoende vocht houdende ingrediënten. Jeuk & irritaties van de haren zullen hierdoor aanzienlijk minder worden en de baard zal zacht en wel verzorgd aanvoelen. De Moustache & Beard Cream bevat Aloe Vera, Wheat Germ en Olive Oil.

Dit is een best seller van Morgan's Pomade
 

tijn

Zware baard
Ook ik heb de Morgans baard en snor creme aangeschaft.
Ik moet zeggen ik vind het een vreemd spulletje hahahaa maaaaaar niet onpretig. Een beetje rare structuir heeft het vind ik. Het doet mij denken aan een soort jellie achtige puding. De geur???? Geen idee waar het naar ruikt maar tis niet vies. Jet smeert idd wel lekker uit in de baard ennnnnnnn hij word er idd lekker zacht van. Wat de hold betrefd das niet veel, maar ik gebruik het eigenlijk voor s nachts dus das geen probleem.
En dan idd de prijs, geen geld toch? Ik denk dat dit wel een soort van blijvertje kan gaan worden.
Kortom best tevreden eigrnlijk, maar t blijft vreemd spul hahahahaa.
 

Macx

Baardaap
Ook ik heb de Morgans baard en snor creme aangeschaft.
Ik moet zeggen ik vind het een vreemd spulletje hahahaa maaaaaar niet onpretig. Een beetje rare structuir heeft het vind ik. Het doet mij denken aan een soort jellie achtige puding. De geur???? Geen idee waar het naar ruikt maar tis niet vies. Jet smeert idd wel lekker uit in de baard ennnnnnnn hij word er idd lekker zacht van. Wat de hold betrefd das niet veel, maar ik gebruik het eigenlijk voor s nachts dus das geen probleem.
En dan idd de prijs, geen geld toch? Ik denk dat dit wel een soort van blijvertje kan gaan worden.
Kortom best tevreden eigrnlijk, maar t blijft vreemd spul hahahahaa.
Dat is goed om te horen Tijn, gelukkig komt wat ik heb beschreven over het product wel overeen met jouw beleving ervan. Het is ook totaal niet vet hé, dat vind ik dan wel erg prettig.
 

tijn

Zware baard
Dat is goed om te horen Tijn, gelukkig komt wat ik heb beschreven over het product wel overeen met jouw beleving ervan. Het is ook totaal niet vet hé, dat vind ik dan wel erg prettig.
Nee het klopt idd Macx met wat jij hebt beschreven.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top