(Baard) Conditioner

Dylan

Baard
Mannen,

Na het forum rond geneusd te hebben mis ik eigenlijk een duidelijk topic betreft baard conditioner.
Overal verspreid staat wat met verschillende meningen en ervaringen. Misschien is een centraal topic wel handig.

Zelf heb ik de conditioner van Reuzel en een proef verpakking van Beardbrand. Over beide producten ben ik tevreden. Qua prijs zou ik dan eerder gaan voor de reuzel, scheelt een hoop. Nu is de Beardbrand praktisch op en komt de bodem van het potje reuzel ook in zicht. En ik ben eigenlijk wel eens benieuwd naar wat anders.
Welke producten gebruiken jullie? Verspreid kom ik een enkel product tegen van specifiek voor baarden tot gewoon een (simpele) haar conditioner van de vrouw. Via youtube hoor ik vaak de scotch porter conditioner, helaas verschepen zij niet naar Nederland. Behalve via Amazon. Daarnaast heeft mijnbaard het ook niet helaas.

Ik ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringen :D

Gr!
 

Knulletje

Zware baard
Ik pak eigenlijk altijd wat voor handen ligt. En dat is meestal een Andrelon of L'Oréal.
Werkt prima! Ben ook wel benieuwd wat de ervaringen zijn met een "echte" baard conditioner. En zou het gebruiken van zo een conditioner gezonder zijn voor je baard?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik gebruik momenteel Bossman Beard conditioner en ben daar tevreden over.
Ik heb ook de Blind Barber conditioner gebruikt maar die vond ik "te dik" qua structuur.

De meesten die ik "lees" over Andrelon zijn best tevreden dus eigenlijk kies je gewoon wat je zelf het lekkerst vindt.
Als de Reuzel het voor jou prima doet, waarom dan veranderen? ;)
 

Texman

Koning Baard
Ik gebruik helemaal geen conditioneer voor mijn baard.
Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik vond dat mijn baard er te zacht en slap van werd.
Niets voor mij dus.
 

zenn

Zware baard
'K had eerst Beardbrand, maar daar vond 'k m'n baard stroef van worden. Nu heb 'k Bossman en gebruik dat maar 1x per week.
Wordt er idd zacht van, maar tegelijkertijd ook heel slap. Het is net welk product je zelf lekkerder.

En wil je echt een super zachte baard; Zwitsal Haarlotion, je ruikt dan wel naar baby... Maar het werkt. :p:D
 

Ardjan

Baardaap
Ik gebruik helemaal geen conditioneer voor mijn baard.
Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik vond dat mijn baard er te zacht en slap van werd.
Niets voor mij dus.
Bij mij exact hetzelfde! :)
[DOUBLEPOST=1547910155][/DOUBLEPOST]
En wil je echt een super zachte baard; Zwitsal Haarlotion, je ruikt dan wel naar baby... Maar het werkt. :p:D
Pas maar op, want voor je 't weet heb je een 'blote billetjes' gezicht! ;):D
 
Banner image
Top