Damn Good Soap

Baard avontuur

Discussie in 'Baard laten groeien' gestart door Lodewijk, 11 jul 2022.

1. Lodewijk

Lodewijk Stoppelbaard

Hallo,

Ik zag dit forum voorbij komen en dacht meld me gelijk aan. Drie weken geleden gestopt met scheren, omdat ik een baard een keer wilde proberen. Ben laatst 18 geworden en dacht doe het gewoon. Bevalt me tot nu toe erg goed, maar aangezien ik er geen ervaring mee heb dacht ik vragen te kunnen stellen aan ervaren baard dragers. Zit nu dus op de 3 weken en ben benieuwd of ik al met bijvoorbeeld een baard olie kan beginnen of dat ik het nog even moet laten groeien!

2. Texman

Texman Koning Baard

Ha @Lodewijk ,
    Welkom op ons leuke forum :).
    Je kan nu al met baardolie beginnen zeker als je nu al last hebt van jeuk en zo niet dan voorkom je het.
    We zijn natuurlijk wel benieuwd naar foto's van je baard want dan kunnen we je zo nodig advies geven.
    Groet Texman:)>

3. Lodewijk

Lodewijk Stoppelbaard

Oh ja tuurlijk foto’s ‍♂️

Bijgevoegde bestanden:

Macx, Texman en mischaap vinden dit leuk.
  4. mischaap

mischaap Baard

Dat gaat met de tijd zeker goed komen. Mooie baardgroei, zeker gezien je leeftijd!

Lodewijk en Texman vinden dit leuk.
  5. Texman

Texman Koning Baard

Ha Lodewijk,
    Ook gezien je leeftijd denk dat je geen zorgen hoeft te maken :).
    Je baard tekent zich al mooi af en ik zie dat je hem ook al mooi in model houd (Y).
    Naar mate je ouder wordt gaat je baard zich nog verder uitbreiden.
    Dus ik denk dat je met een maandje of 3 een hele mooie baard hebt.
    Hou ons op de hoogte, Texman :)>

Lodewijk vindt dit leuk.
  6. Tobo

Tobo Baard

Ja zeg... ik ben 2 x u leeftijd en mijn wangen nog lang niet zo vol... niet eerlijk haha.
    Goed bezig laat maar lekker groeien

Texman en Lodewijk vinden dit leuk.
  7. Olav1975

Olav1975 Volle Baard

Welkom hier!
    En voor je leeftijd inderdaad al een goede baardgroei!

8. Pieter73

Pieter73 Stoppelbaard

Welkom, daar zullen er inderdaad een aantal van jouw leeftijd jaloers op zijn!

9. Lodewijk

Lodewijk Stoppelbaard

Na bijna 4 weken na de laatste update ben ik al erg tevreden. Kleur is mooi egaal nu kale plekken die ik had zijn redelijk vol en heb inderdaad veel jongens van mijn leeftijd die vragen hoe ik het doe.:)>

gebruik elke dag na het douchen baardolie, maar vraag me af of ik nu bij deze lengte wat anders moet doen. Iets anders gebruiken of is er iets wat ik jullie aanraden.:)
    BE008D04-4AAE-4DC7-A77A-0DCCA1BCD3ED.jpeg 50EC2401-2A9C-42D4-BD15-72E247F368EC.jpeg 1077069E-95F2-4286-9ADC-CEA77C254297.jpeg

Daaf vindt dit leuk.
  10. Macx

Macx Volle Baard

Ik gebruik zo nu en dan een baard conditioner, ik gebruik deze Golden Beard conditioner, https://www.bol.com/nl/nl/s/?searchtext=Golden+Beard+conditioner
    het resultaat is een lekkere zacht baard, daarna baardolie en ik gebruik daarna nog een baard balsem, meestal van Reuzel baard balsem, https://www.bol.com/nl/nl/p/reuzel-...tgh=izAmkbo8OOhDtir8p7NH8g.2_6.7.ProductImage
    Met een ronde borstel en een haardroger kun je je baard goed in model brengen, je hebt dat nu nog niet nodig, maar als de baard nog langer wordt, zou je dat kunnen doen.
    Je hebt een mooie baard Lodewijk, goed onderhouden en ervan genieten.(Y)(Y)(Y)

Texman vindt dit leuk.
  11. Daaf

Daaf Baard

Wat een resultaat in een week of 4 (als ik mij niet vergis) sinds de vorige foto's. Flinke groei zeg (Y)

Texman en Macx vinden dit leuk.
  12. Lodewijk

Lodewijk Stoppelbaard

Ja nu in totaal een week of 7 had het zelf ook niet verwacht.

Daaf, Texman en Macx vinden dit leuk.
  13. Texman

Texman Koning Baard

Ik vind dat het een prachtige baard aan het worden is.
    Probeer het front van je baard nog wat langer te laten worden dat staat echt geweldig.
    Voorlopig kan je nog wel doorgaan met baardolie maar als je baard langer wordt kan je baardbalsem gaan gebruiken.
    De tips van @maxc zijn ook heel goed vooral als je een wat langere baard wil hebben.
    Succes Texman:)>

Macx vindt dit leuk.
  14. Tobo

Tobo Baard

Goede genen! Groeit goed zo.

Texman vindt dit leuk.
Mad Viking Beard Butter

Deel Deze Pagina