Baard advies en mogelijke baardreis

Texman

Koning Baard
Ha @Naoki ,
De barbier heeft zijn werk goed gedaan want je baard ziet er heel goed uit (Y)(Y)(Y).
Hij mag nu wat langer worden vooral als je het front van je baard wat verder door laat groeien staat dat heel goed.:)>
Succes Texman :)>
 

Naoki

Stoppelbaard
@Naoki
En als je het plan hebt om langer te laten groeien, kun je de halslijn het beste nog wat laten zakken!
Goede tip, zal ik zeker gaan doen de komende weken/ maanden!
[DOUBLEPOST=1618155062][/DOUBLEPOST]
Ha @Naoki ,
De barbier heeft zijn werk goed gedaan want je baard ziet er heel goed uit (Y)(Y)(Y).
Hij mag nu wat langer worden vooral als je het front van je baard wat verder door laat groeien staat dat heel goed.:)>
Succes Texman :)>
Dank je Texman, ben inderdaad van plan om het langer te laten groeien, met 12 weken van plan om naar de mogelijkheden te kijken.
 

Naoki

Stoppelbaard
Hoi allemaal,

Bij deze de update voor week nummer 10, de baard groeit op zijn gemak door en dat laat ik hem voorlopig ook nog wel even doen.

Al met al krijg ik van de mensen om mij heen positieve reacties en ook op het werk (ICT) heeft men niks slecht te zeggen, wat wel een zorg van mij was.

Op week 13 (zou 3 maanden moeten zijn) komt de volgende update en zal ik aan jullie advies gaan vragen over de vervolg stappen :)
 

Bijlagen

  • 20210424_170000.jpg
    20210424_170000.jpg
    1.000,2 KB · Weergaven: 107
  • 20210424_170028.jpg
    20210424_170028.jpg
    913,2 KB · Weergaven: 101
  • 20210424_170113.jpg
    20210424_170113.jpg
    773,1 KB · Weergaven: 100
  • 20210424_170119.jpg
    20210424_170119.jpg
    889,4 KB · Weergaven: 101

Texman

Koning Baard
Ha @Naoki ,
Leuk dat je positieve reacties krijgt op je baard en terecht want je heb een erg mooie baardgroei en je onderhoud hem ook heel goed.
Ga zo door want jou baard wordt een succesverhaal (Y)(Y)(Y).
Groet Texman:)>
 

Macx

Baardaap
Hoi allemaal,

Bij deze de update voor week nummer 10, de baard groeit op zijn gemak door en dat laat ik hem voorlopig ook nog wel even doen.

Al met al krijg ik van de mensen om mij heen positieve reacties en ook op het werk (ICT) heeft men niks slecht te zeggen, wat wel een zorg van mij was.

Op week 13 (zou 3 maanden moeten zijn) komt de volgende update en zal ik aan jullie advies gaan vragen over de vervolg stappen :)


Mooie baard al, er komt steeds meer kleur in omdat ie dichter en dichter word. Zou je nog eens een update willen doen? We zijn zeer benieuwd naar het eind resultaat.
[DOUBLEPOST=1643911612][/DOUBLEPOST]
Hoi allemaal,

Bij deze de update voor week nummer 10, de baard groeit op zijn gemak door en dat laat ik hem voorlopig ook nog wel even doen.

Al met al krijg ik van de mensen om mij heen positieve reacties en ook op het werk (ICT) heeft men niks slecht te zeggen, wat wel een zorg van mij was.

Op week 13 (zou 3 maanden moeten zijn) komt de volgende update en zal ik aan jullie advies gaan vragen over de vervolg stappen :)


Hoi allemaal,

Bij deze de update voor week nummer 10, de baard groeit op zijn gemak door en dat laat ik hem voorlopig ook nog wel even doen.

Al met al krijg ik van de mensen om mij heen positieve reacties en ook op het werk (ICT) heeft men niks slecht te zeggen, wat wel een zorg van mij was.

Op week 13 (zou 3 maanden moeten zijn) komt de volgende update en zal ik aan jullie advies gaan vragen over de vervolg stappen :)

Mooie baard al, er komt steeds meer kleur in omdat ie dichter en dichter word. Zou je nog eens een update willen doen? We zijn zeer benieuwd naar het eindresultaat.
 
Banner image
Top