Baard advies en mogelijke baardreis

Naoki

Stoppelbaard
Hoi allemaal,

Net een account aangemaakt om eens om advies te vragen. Ik ben 28 jaar oud en zou graag eens mijn baard willen laten staan voor minimaal een periode van 3 maanden. Nu dacht ik, laat ik eens vragen wat men denk van mijn huidige baardgroei van 2 weken en of jullie denken dat deze dekkend zal worden op termijn.

Alvast bedankt en ik zal proberen iedere maand een update te plaatsen
 

Bijlagen

  • 20210227_182304.jpg
    20210227_182304.jpg
    993,4 KB · Weergaven: 202
  • 20210227_181830.jpg
    20210227_181830.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 204
  • 20210227_181803.jpg
    20210227_181803.jpg
    833,9 KB · Weergaven: 195
  • 20210227_182322.jpg
    20210227_182322.jpg
    768,5 KB · Weergaven: 181
B

BrotherBeard75

Guest
Dit zal iedereen van ons beamen, dat het zeer duidelijk is dat je een goede baardgroei hebt, en dit zeker in orde gaat komen.

De gouden raad is, leg je trimmer weg en kom niet in de verleiding om enige onevenheden te corrigeren. Want in deze fase is het het beste om eerst te kijken hoe de baard zich evolueert en pas na een aanzienlijke tijd te bepalen hoe je hem gaat shapen.

In elk geval, geen zorgen, dit wordt een volle baard.
 

Naoki

Stoppelbaard
Dit zal iedereen van ons beamen, dat het zeer duidelijk is dat je een goede baardgroei hebt, en dit zeker in orde gaat komen.

De gouden raad is, leg je trimmer weg en kom niet in de verleiding om enige onevenheden te corrigeren. Want in deze fase is het het beste om eerst te kijken hoe de baard zich evolueert en pas na een aanzienlijke tijd te bepalen hoe je hem gaat shapen.

In elk geval, geen zorgen, dit wordt een volle baard.

Thanks voor de vlotte reactie en het doet mij goed om te horen!

Zal zeker bij de trimmer vandaan blijven ;)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Naoki ,
Je hoeft je geen zorgen te maken over je baardgroei want voor twee weken is het resultaat heel goed (Y)(Y)(Y).
Daarnaast is de haarinplant mooi gelijkmatig verdeeld wat garant staat voor een mooie volle baard :)>.
En zoals hiervoor al gezegd het enige want moet kunnen op brengen is geduld en de trimmer voorlopig niet gebruiken.
Succes en hou ons op de hoogte.
Texman:)>
 

Naoki

Stoppelbaard
Hoi allemaal,

Het is nog niet helemaal 4 volle weken (1 dag eerder), maar ik dacht laat ik alvast de update posten. De gehele baard begint aardig gelijkmatig in lengte toe te nemen en ik zie ook dat er veel blonde haren op mijn wangen zitten (vooral in direct zonlicht op mijn wangen), om maar niet over mijn kin te spreken haha. Ben benieuwd hoe dit zich zal vormen naarmate ze langer worden.

Al in al, heb ik geen idee hoe goed of slecht de baard hat doet maar ben vastbesloten om het tot 3-4 maanden minimaal te laten groeien, dus op naar maand 2!

Ow en de snor zo door laten groeien of niet, hij wordt al aardig lang.
 

Bijlagen

  • 20210313_091047.jpg
    20210313_091047.jpg
    757,7 KB · Weergaven: 116
  • 20210313_091010.jpg
    20210313_091010.jpg
    683,5 KB · Weergaven: 112
  • 20210313_091028.jpg
    20210313_091028.jpg
    661,1 KB · Weergaven: 107
  • 20210313_091034.jpg
    20210313_091034.jpg
    708,2 KB · Weergaven: 106

Texman

Koning Baard
Ha @Naoki ,
Welkom op ons leuke forum.
Ik vind dat je een uitstekende baardgroei hebt die garant zal staan voor een mooie volle baard (Y)(Y)(Y).
Als het wat slordig wordt maak dan de hals en wanglijnen van je baard strak en hou je wangen en je hals schoon.
Je baard komt dan beter tot zijn recht :).
Het is het mooiste als je je snor nog wat langer door laat groeien maar als hij gaat irriteren mag je hem wel wat inkorten.
Veel plezier hier en hou ons op de hoogte,
Texman :)>
 
Hoi allemaal,

Het is nog niet helemaal 4 volle weken (1 dag eerder), maar ik dacht laat ik alvast de update posten. De gehele baard begint aardig gelijkmatig in lengte toe te nemen en ik zie ook dat er veel blonde haren op mijn wangen zitten (vooral in direct zonlicht op mijn wangen), om maar niet over mijn kin te spreken haha. Ben benieuwd hoe dit zich zal vormen naarmate ze langer worden.

Al in al, heb ik geen idee hoe goed of slecht de baard hat doet maar ben vastbesloten om het tot 3-4 maanden minimaal te laten groeien, dus op naar maand 2!

Ow en de snor zo door laten groeien of niet, hij wordt al aardig lang.

Mooie progressie!
 
Hoi allemaal,

Het is nog niet helemaal 4 volle weken (1 dag eerder), maar ik dacht laat ik alvast de update posten. De gehele baard begint aardig gelijkmatig in lengte toe te nemen en ik zie ook dat er veel blonde haren op mijn wangen zitten (vooral in direct zonlicht op mijn wangen), om maar niet over mijn kin te spreken haha. Ben benieuwd hoe dit zich zal vormen naarmate ze langer worden.

Al in al, heb ik geen idee hoe goed of slecht de baard hat doet maar ben vastbesloten om het tot 3-4 maanden minimaal te laten groeien, dus op naar maand 2!

Ow en de snor zo door laten groeien of niet, hij wordt al aardig lang.
Heel veel succes met de baardreis komt in orde met de nodige geduld !:)>
 
Banner image
Top