Komt tijd komt baard haha. Gaat toch lekker zoOndertussen zijn we vier weken na de start van dit topic, is mijn baard dus ondertussen acht weken oud. Tijd voor wat nieuwe foto's.
Bekijk bijlage 28607
Bekijk bijlage 28608
Bekijk bijlage 28609
Bekijk bijlage 28611
Mooie baard is het aan het worden.Ondertussen is mijn baard 12 weken oud, dus drie keer zo oud als op de openingspost van dit topic. Tijd voor enkele nieuwe foto's.
Bekijk bijlage 28674
Bekijk bijlage 28678Bekijk bijlage 28679Bekijk bijlage 28680
Mooie baard is het aan het worden.
Geen idee joh, dat gaat vanzelf. En bij de een gaat het sneller als bij de ander. Ik zie af en toe fotos voorbijkomen van mannen die 1 jaar een baard laten groeien en dan denk ik Wow wat smeren die erop joh hahaha. Bij mij gaat het niet zo snel, ook omdat ik er af en toe een stukje heb afgehaald. Gewoon lekker door laten groeien en je daar niet te veel drukte om maken.Bedankt!Enig idee hoeveel maanden ik nog zal moeten sparen om zo'n lange baard als die van jouw laatste foto te krijgen?
Ziet er goed uit maar wat mij betreft mag je de lijnen van je baard al wat strakker zetten.Het is ondertussen terug meer dan een maand geleden dat ik hier gepost heb. Vandaag is mijn baard 120 dagen oud. Het wordt tijd om weer eens nieuwe foto's te plaatsen.
Bekijk bijlage 28770
Bekijk bijlage 28771
Bekijk bijlage 28772
Bekijk bijlage 28773
Bekijk bijlage 28774
De baard is nog steeds goed doorkambaar, al begint het af en toe wat moeilijker te gaan, een beetje pijn te doen.
Ziet er goed uit maar wat mij betreft mag je de lijnen van je baard al wat strakker zetten.
Ook zou ik de bakkebaarden wat bijwerken want die zien er nu erg slordig uit.![]()
Tip voor een goede shop: mijnbaard.nl
Deze verkoopt o.a. mijn inziens lekkere baardolie van Proraso (Wood &Spice). Is met €9,95 zeker niet duur ook.