Baard 28 na de laatste scheerbeurt

Ivan

Baard
Ik heb steeds gezegd dat ik vanaf september mijn baard opnieuw zou laten groeien. Op 5 september ben ik dan voor de laatste keer met een scheermes over mijn gezicht gegaan, en sindsdien heb ik niet meer aan mijn baard gezeten. Hij begint stilaan terug te komen.

a.jpg

b.jpg

c.jpg

Je ziet duidelijk dat de beharing niet overal even vol is, en de grens met het niet-behaarde deel van mijn gezicht niet zo scherp. Misschien kan ik bij het eerstvolgende bezoek aan de barbier vragen om daar iets aan te doen?

Later, wanneer de baard langer wordt, volgen meer foto's.

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Waarom wil altijd iedereen meteen naar een “barbier”? Lekker laten groeien. Potentiël een zeer goede baardgroei. Gewoon laten gaan is mijn advies, dat komt wel goed! (Y)

Fox

Zware baard
Mee eens met Arjay,wachten met de barbier ,je heb nog niks om te trimmen.
Groeten,
Silver Fox

Fox

Zware baard
Mee eens met Arjay,wachten met de barbier ,je heb nog niks om te trimmen.
Groeten,
Silver Fox

Ivan

Baard
Waarom wil altijd iedereen meteen naar een “barbier”? Lekker laten groeien. Potentiël een zeer goede baardgroei. Gewoon laten gaan is mijn advies, dat komt wel goed! (Y)
Wat bedoel je met "meteen"... Ik ben nog niet van plan in de komende twee weken al te gaan hoor. :oops: Ik heb me voorgenomen ten vroegste in maart, dus pas zes maanden na de laatste scheerbeurt te gaan. ;) Dan is de baard doorgaans al behoorlijk ver doorgegroeid, op sommige plaatsen nogal slordig. :)

Hendrik63

Baard
Ik heb steeds gezegd dat ik vanaf september mijn baard opnieuw zou laten groeien. Op 5 september ben ik dan voor de laatste keer met een scheermes over mijn gezicht gegaan, en sindsdien heb ik niet meer aan mijn baard gezeten. Hij begint stilaan terug te komen.

Bekijk bijlage 28550

Bekijk bijlage 28551

Bekijk bijlage 28552

Je ziet duidelijk dat de beharing niet overal even vol is, en de grens met het niet-behaarde deel van mijn gezicht niet zo scherp. Misschien kan ik bij het eerstvolgende bezoek aan de barbier vragen om daar iets aan te doen?

Ziet er goed uit lekker laten groeien zelf trimmen is mijn advies zo moeilijk is het niet Hou het geld in je zak en koop een baardtrimmer

Ivan

Baard
Ziet er goed uit lekker laten groeien zelf trimmen is mijn advies zo moeilijk is het niet Hou het geld in je zak en koop een baardtrimmer

Alleen mijn snor zal ik af en toe zelf wat bijknippen, omdat ik anders op de duur haast niet meer kan eten en drinken.

viking79

Stoppelbaard

Bekijk bijlage 28550

Bekijk bijlage 28551

Bekijk bijlage 28552

Ik zou een goede baard olie gaan gebruiken die je baard voet

Baardsterdam

Volle Baard
Aan keuze geen gebrek zo te zien. Maar, een vraagje, hoeveel bedragen de verzendkosten als je op die site iets bestelt en het naar België laat sturen? (Ik lees dat de verwachte levertijd voor een internationale verzending binnen Europa 3 tot 8 dagen bedraagt.)
Stuur Ivan een mailtje, hij reageert snel.

Ivan

Baard
Ik zou graag, als mijn huidig flesje baardolie op is, eens baardbalsem willen gaan proberen, liefst met de geur van naaldhout. En voor mijn snor kan ik misschien snorrenwax gaan gebruiken om ze in de gewenste vorm te houden, te zorgen dat ze niet voor mijn bovenlip hangt, niet te veel in de weg zit bij het eten en drinken? Want vinden jullie van mijn ideeën?

Ivan

Baard
Ondertussen zijn we vier weken na de start van dit topic, is mijn baard dus ondertussen acht weken oud. Tijd voor wat nieuwe foto's.
a.jpg
b.jpg
c.jpg
d.jpg

Banner image