Damn Good Soap

Azbane

Discussie in 'Verzorgingsproducten en ervaringen' gestart door Baardenman, 6 mrt 2022.

1. Baardenman

Baardenman Stoppelbaard

Wie kent de produkten van Azbane en wat is de ervaring ervan?

2. McSol

McSol Baard

Persoonlijk ken ik het (nog) niet maar schijnt wel goed spul te zijn zoals ik gelezen heb.

Baardenman vindt dit leuk.
  3. istawa

istawa Zware baard

Mooie producten. Voornamelijk argan olie. Geuren blijven aardig constant gedurende de dag. Wel prijzig.

IT ain't over until the fat lady sings

Baardenman, McSol en Texman vinden dit leuk.
  4. tijn

tijn Zware baard

Ik heb de baardolie van Azbane geprobeerd. Ik vond ze prima. Elke geur heeft iets vind ik. Ze hebben of hadden een pak van 3 voor een mooie prijs geloof ik bij mijnbaard.

Texman en Baardenman vinden dit leuk.
  5. zenn

zenn Zware baard

Niet verkeerd, alleen jammer dat het een geparfumeerde olie is en niet afkomstig is van etherische/aromatische oliƫn.
    Waarbij het dus kan dat je hier een allergische reactie op kan krijgen... Wat ik zelf dus heb bij geparfumeerde geuren.

Baardenman en Texman vinden dit leuk.
  6. Weeble

Weeble Volle Baard

Ik heb een keer de Beard, Body & Face Wash gebruikt. Dit zou mijn huid en haren niet uitdrogen, maar dat deed het wel.
    Heb het daarom retour gestuurd.

Baardenman en Texman vinden dit leuk.
  7. Baardsterdam

Baardsterdam Baard

Azbane is een Marokkaans familiebedrijfje, met een complete range aan baardproducten: shampoo, olie , balsem en wax. Ik ben goed te spreken over al hun producten, met name de Tabacco & Patchouli ruikt prettig. De geur is aanwezig, maar overheerst niet in de baard: een subtiele aanwezigheid.
    De prijs vind ik niet te hoog, je krijgt waar voor je geld, het aanschaffen waard.

Baardenman vindt dit leuk.
Mad Viking Beard Butter

Deel Deze Pagina