Mooie producten. Voornamelijk argan olie. Geuren blijven aardig constant gedurende de dag. Wel prijzig. IT ain't over until the fat lady sings
Ik heb de baardolie van Azbane geprobeerd. Ik vond ze prima. Elke geur heeft iets vind ik. Ze hebben of hadden een pak van 3 voor een mooie prijs geloof ik bij mijnbaard.
Niet verkeerd, alleen jammer dat het een geparfumeerde olie is en niet afkomstig is van etherische/aromatische oliƫn. Waarbij het dus kan dat je hier een allergische reactie op kan krijgen... Wat ik zelf dus heb bij geparfumeerde geuren.
Ik heb een keer de Beard, Body & Face Wash gebruikt. Dit zou mijn huid en haren niet uitdrogen, maar dat deed het wel. Heb het daarom retour gestuurd.
Azbane is een Marokkaans familiebedrijfje, met een complete range aan baardproducten: shampoo, olie , balsem en wax. Ik ben goed te spreken over al hun producten, met name de Tabacco & Patchouli ruikt prettig. De geur is aanwezig, maar overheerst niet in de baard: een subtiele aanwezigheid. De prijs vind ik niet te hoog, je krijgt waar voor je geld, het aanschaffen waard.