axe

nicasi

Baard
Ik heb een vraagje hier , ik douche mijn eigen altijd met axe douchegel , ik ben kaal dus heb ik geen shampoo nodig o_Omaar kan dat kwaad voor de baard , ik gebruik al wel wat olie en wax
 

Texman

Koning Baard
Het zal op korte termijn niet tot problemen leiden maar de douchegel is nu eenmaal geen baard verzorgingsproduct. :confused:
Je moet het niet blijven gebruiken voor het wassen van je baard. Vaak bevatten deze producten chemicaliën en parfums waar je verkeerd op kan gaan reageren.
Ook kunnen deze producten te veel van je huidvetten wegwassen waardoor je huid uit gaat drogen.
Koop gewoon een goede baardshampoo en gebruik baardolie (goed in je huid onder je baard masseren).
Alleen het beste is goed genoeg voor je baard.;)
 

nicasi

Baard
ok , ik heb net baardzeep besteld van woody , ben benieuwd want de olie en wax heb ik er al van en ben tevreden van de geur , dus vanaf morgen mijn gezicht en baard wassen met baardzeep , merci en zo kom ik ook meer te weten voor mijn baardreis (Y) :)>
 

nicasi

Baard
de baardzeep van woody was ook maar 8,5 euro dus valt ook nog mee vind ik :)
[DOUBLEPOST=1551123609][/DOUBLEPOST]zie nu wel op de site dat het wel maar 100 gr is en zo allepo is 200gr voor deze prijs , ik zal ze morgen wel hebben en ben wel benieuwd hoelang ik er mee kan doen .
 

Sharky

Baard
Ik gebruik de baardshampoo van DM. Heel goedkoop en ik vind m heerlijk. Nog iemand die baardverzorgingsproducten van DM gebruikt?
 
Laatst bewerkt:

LuckyBasterd

Volle Baard
de baardzeep van woody was ook maar 8,5 euro dus valt ook nog mee vind ik :)
[DOUBLEPOST=1551123609][/DOUBLEPOST]zie nu wel op de site dat het wel maar 100 gr is en zo allepo is 200gr voor deze prijs , ik zal ze morgen wel hebben en ben wel benieuwd hoelang ik er mee kan doen .

Dan moet je is kijken op https://dendres.nl/nl/ hier hebben ze het ook onder de naam olijfzeep...... kost nog geen euro de stuk..
Ik koop er meestal 3, want de verzendkosten maken het wat duurder, nou ja... 2 euro hahahah...
Dus voor €4,85 heb ik 3 blokken zeep a 100 gram.. Koopje en ZEER goed spul..
 
Banner image
Top